کد خبر: ۴۲۹۷۹
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۲ 02 June 2015
هشت جوان برتر حوزه فرهنگ، قرآن و هنر در آیینی که روز سه شنبه به مناسبت هفته جوان در استان البرز در سالن سیروس صابر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد، معرفی شدند.
به گزارش ایرنا، در این آیین جوانان برتر فعال و شاخص در حوزه های مختلف فرهنگی هنری که رتبه های مختلف کشوری و استانی را نیز کسب کرده بودند، معرفی و تقدیر شدند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در حاشیه این آیین در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، سه جوان برتر در حوزه فرهنگ را حامد قوی تن، صاحب امتیاز و مدیر مسوول ماهنامه قلمرو البرز، حمید چشم آور، شاعر و نویسنده و حسن اسحاقی شاعر آیینی و مسوول کانون های فرهنگی کمیته امداد معرفی کرد.

سید موسی حسینی کاشانی همچنین مریم نوری و فرید عزیزی را دو جوان برتر قرآنی استان البرز معرفی کرد و افزود: هر دو این جوانان حافظ کل قرآن کریم هستند.

وی اظهار داشت: همچنین فرانک فروتن جوان فعال درحوزه نمایش و تئاتر است که کارگردان، نویسنده و بازیگر تئاتر فجر است.

حسینی کاشانی محمود وطن خواه را نیز جوان برتر بخش هنر در رشته خطاطی دانست که رتبه اول این رشته را به دست آورده و پانیذ مجاهدنیا را نیز به عنوان هشتمین جوان برتر استان در حوزه موسیقی برشمرد که نوازنده تار بوده و رتبه اول هشتمین جشنواره موسیقی جوان را کسب کرده است.

در این آیین جوانان حاضر به اجرای برنامه های هنری پرداختند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار