راهزادی با اشاره به احتمال خاموشی بر اثر رشد مصرف برق ابراز داشت: رشد بالای مصرف برق سبب اجرای خاموشی های بابرنامه خواهد شد که امیدواریم شاهد اجرای آن در تابستان امسال نباشیم.
کد خبر: ۴۳۵۹۴۱
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۴:۵۹ 06 June 2017
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: پیش بینی می کنیم میزان مصرف برق در استان طی تابستان امسال رشد هفت درصدی داشته باشد.
به گزارش خبرنگار مهر، داود راهزادی در جمع خبرنگاران افزود:براساس روند روبه رشد گرما و افزایش تعداد مشترکین برق کهگیلویه و بویراحمد و همچنین تغییر الگوی مصرف پیش بینی می کنیم میزان مصرف برق در این استان طی تابستان امسال رشد هفت درصدی داشته باشد.

راهزادی با تاکید بر اینکه رشد هفت درصدی مصرف برق طی تابستان امسال در کهگیلویه و بویراحمد رشد بالایی است بیان داشت: از مشترکین برق می خواهیم که در مصرف برق صرفه جویی های لازم را داشته باشند.

راهزادی با اشاره به احتمال خاموشی بر اثر رشد مصرف برق ابراز داشت: رشد بالای مصرف برق سبب اجرای خاموشی های بابرنامه خواهد شد که امیدواریم شاهد اجرای آن در تابستان امسال نباشیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گفت: در سال گذشته نیز شاهد رشد حدود هشت درصدی مصرف برق در کهگیلویه و بویراحمد بودیم.

راهزادی مهمترین نواحی رشد مصرف برق در این استان را شهرستان های گچساران و بهمئی دانست.

راهزادی با بیان اینکه الگوی مصرف مشترکین برق در کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرده است گفت: مشترکین بارعایت صرفه جویی همکاری های لازم را داشته باشند.

راهزادی تعداد مشترکین برق در کهگیلویه و بویراحمد را بیش از ۲۳۰ هزار مشترک دانست.

وی افزود: در یکساله گذشته حدود ۱۰ هزار مشترک به مشترکین برق این استان افزوده شده است.

راهزادی اظهار کرد: متاسفانه استان فاقد نیروگاه های تولیدی برق بوده و از طرفی از کمبود ایستگاه های فوق توزیع نیز رنج می برد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان از برنامه ریزی های لازم برای احداث ایستگاه های فوق توزیع در برخی از شهرستان های کهگیلویه و بویراحمد خبرداد و افزود: با اجرای کامل این ایستگاه ها شاهد رفع بسیاری از مشکلات کنونی در حوزه برق خواهیم بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار