توليت آستان قدس رضوي گفت: انسجام ايجاد شده و سرمايه اي که در انتخابات حاصل شد،اگر حفظ شود قطعا پيروزي حاصل ميشود.
کد خبر: ۴۴۴۹۵۵
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳ 20 June 2017
به گزارش تابناک رضوی به نقل از آخرین اخبار، حجت الاسلام سيد ابراهيم رئيسي در نشست تقدير از نامزدها و فعالين اقشاري جبهه مردمي نيروهاي انقلاب با تقدير از همه افرادي که در جريان انتخابات نقش آفريني کردند، گفت: فضاي حضور گرم مردم در عرصه انتخابات در کنار اثرگذاران اجتماعي، حوزه، دانشگاه، جامعه روحانيت مبارز و جامعه مدرسين و تشکل هاي سياسي ايجاد شد.

وي افزود: مردم با حضور مومنانه و مخلصانه نقش مهمي در انتخابات ايفا کردند و بدون ترديد ضرورت دارد که با حضور مجاهدانه و ارزشمند مردم نگاهي به انچه انجام شده داشت و تصميم براي آينده گرفت.
توليت آستان قدس اظهار داشت: با نگاهي دقيق و آسيب شناسانه مي توان به انچه انجام شده ميتوان چگونگي حضور در عرصه هاي آتي را مشخص کرد.

حجت الاسلام رئيسي با بيان اينکه امام بزرگوار ملت هاي جهان را مخاطب قرار دادند، خاطرنشان کرد: اراده ملت ها مي تواند تعيين کننده باشد.نگاه امام به نقش افريني مردم در انقلاب شکوهمند اسلامي تجلي يافت.
وي ادامه داد: در ادامه راه نيز رهبري رهبرمعظم انقلاب در به صحنه اوردن مردم و نقش افريني آنها به خوبي انجام شد.

رئيسي تاکيد کرد: امروز قدرتي که کشور ما از آن برخوردار است به دليل حضور متدينانه مردم در عرصه هاي اجتماعي است.
وي با بيان اينکه بسياري از راه ها با حضور مردم هموار مي شود، گفت: امروز جنگي که وجود دارد جنگي است که با مستکبرين عالم داريم.انها مي خواهند ارزش هاي خود را در جامعه ما رواج دهند و نگاه شان را بر ملت ما تحميل کنند.
حجت الاسام رئيسي تاکيد کرد: تمام تلاش انها با آگاهي و بصيرت مردم و رهبري داعيانه امام و رهبرمعظم انقلاب تا به امروز نقش بر آب شده است.
وي با تاکيد بر اينکه دشمني مستکبرين همواره ادامه داشته گفت:خيال باطلي است که کسي فکر کنند اونها از ملت ايران غفلت کرده اند.
حجت الاسلام رئيسي ادامه داد: بعد از فتنه 88 دشمن احساس کرد جاي پايي در کشور پيدا کرده است اما حضور مردم در 9 دي نقشه هاي آنها را باطل کرد.
وي گفت: بعد از آن فريادها و خروش هاي اگاهي بخش رهبري و دلسوزان در عرصه هاي مختلف اجتماعي توانستيم در مقابل تهديدات نرم آنها ايستادگي کنيم.
توليت استان قدس با تاکيد بر اينکه همگان مي دانند تضعيف بنيه دفاعي و موشکي به نفع کشور نيست، اظهار داشت: تمام بحث اين است که بايد نگاه به درون باشد و بدانيم که بيگانگان براي هيچ ملتي گره گشايي نکرده اند.
وي افزود: نگاهي که به بيرون از کشور است اگر اصلاح نشود هر روز شاهد مشکلات جديدي در کشور خواهيم بود.
حجت الاسلام رئيسي با بيان اينکه معتقديم مجموعه جبهه مردمي نيروهاي انقلاب و کساني که دغدغه انقلاب را دارند بايد فراگير شوند، گفت: ساير مجموعه ها بايد در اين جمع بيايند و هم افزايي شود.قدرت تبيين عقلانيت انقلاب اسلامي بايد بيشتر کنيم و اين ترسي که ايجاد کرده اند را بايد با اقدامات عالمانه و مجاهدانه از بين ببريم.
وي تاکيد کرد: جلوه هاي عقلاني انقلاب اسلامي که متضمن منافع کشور است بايد تببين شود که اين مسئوليت فرهيختگان و بزرگان حوزه و دانشگاه است.
توليت آستان قدس ادامه داد: ياس و نااميدي نبايد بر مجموعه هاي انقلابي و حزب اللهي غالب شود و بايد با اميد به آينده نسخه نجات بخش کشور را که در گفتمان امام و رهبري ارائه کرد.
وي افزود: نهضت خدمت رساني به مردم بعنوان يک آرمان در اين مقطع توجه شود.

رئيسي در پايان گفت: انسجام ايجاد شده و سرمايه اي که در انتخابات حاصل شد،اگر حفظ شود قطعا پيروزي حاصل ميشود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار