کد خبر: ۴۴۸۸۵۳
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳ 27 June 2017
به گزارش خبرنگار راگ نیوز از گچساران ،شورای همانگی اصلاح طلبان این شهرستان در بیانیه ای حواشی بوجود آمده علیه رئیس جمهور در راهپیمایی روز قدس را محکوم نمودند.

دربخشی از این بیانیه آمده است :


این گونه اقدامات که در راستای خواست آمریکا و اسرائیل است هر ازگاهی و در مناسبتهای ملی و در جایی که باید صدای ملت به گوش جهانیان برسد وحدت شکنی کرده و با ایجاد دوقطبی در جامعه چهره نظام را مخدوش و مانع از دریافت واقعی دیگر کشورها از روح و آرمانهای بلند انقلاب و نظام می گردد.
روز قدس به جمهوریت نظام حمله ور شدند و رئیس جمهور برگزیده ملت را مورد اهانت قرار داده و آنچه شایسته خود بود بر مظلومان روا داشتند.
شورای هماهنگی اصلاح طلبان گچساران توهین و شعارهای بی جا و تفرقه انگیز علیه رئیس جمهور را اهانت به همه ملت می داند و حرکت مشکوک قبیله منحرف و متحجر خارجی مسلک را در راستای انتقام از رای ملت ارزیابی کرده و با قاطعیت اعلام می نماید از دکتر روحانی و برنامه های وی برای پیشرفت و تعالی ایران اسلامی حمایت کرده و خواستار برخورد با آمران و عاملان هتاکی های روز قدس می باشد.
به گزارش راک نیوز در بخش پایانی این بیانیه آمده است :
آنچه در راهپیمایی روز قدس اتفاق افتاد ادامه همان روند ساختار شکنانه و محفلی است که امروز بطور آشکار علیه ملت و رای مردم قد علم کرده اند؛ انتظار برخورد قانونی با آنها مطالبه ای است که از نهادها و دستگاههای ذیربط درخواست داریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار