دبیر امور استان‌های فدراسیون قایقرانی استعدادیابی را مهم‌ترین کار ورزش قایقرانی دانست و گفت: هیئت قایقرانی خراسان رضوی به دلیل کمبود امکانات و فضای مورد نیاز در این بخش با مشکل مواجه است.
کد خبر: ۴۴۹۶۱
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۸ 08 June 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی مجید توکلی در گفت‌وگو با فارس از عدم تعامل بین هیئت قایقرانی خراسان رضوی با شهرداری منطقه 7 مشهد در راستای در اختیار گذاشتن دریاچه کمپ غدیر خبر داد و اظهار کرد: مکاتبات و مذاکراتی با شورای شهر و شهرداری منطقه 7 مشهد برای در اختیار گذاشتن دریاچه کمپ غدیر واقع در پارک جنگلی طرق به هیئت استان انجام‌ شده بود که متأسفانه به سرانجام نرسید.

وی تصریح کرد: در حال حاضر مهم‌ترین مبحث در قایقرانی استان استعدادیابی در این رشته ورزشی است که متأسفانه به دلیل عدم فضای مطلوب این امکان خیلی کم پیش‌آمده و در چند سال اخیر در تعداد ورزشکاران این رشته رشد خوبی نداشته‌ایم.

دبیر امور استان‌های فدراسیون قایقرانی افزود: قایقرانی خراسان رضوی تنها در رشته آب‌های آرام طی چند سال گذشته پیشرفت داشته به طوری که از دو نفر ورزشکار به 15 نفر ارتقا یافته است.

توکلی عنوان کرد: برای گسترش ورزش قایقرانی نیازمند فضای استاندارد هستیم تا ضمن کشف استعدادهای جدید بتوانیم در اعزامی مسابقات از بین ورزشکاران انتخاب کنیم اما در حال حاضر خراسان رضوی در تعداد ورزشکاران در این رشته مشکل دارد.

وی با اشاره به شرایط استاندارد دریاچه کمپ غدیر مشهد برای استعدادیابی در رشته قایقرانی اظهار کرد: این دریاچه برای آموزش و همگانی کردن این رشته ورزشی بسیار مناسب است، طول و عرض زیاد و عمق یک متری آن استاندارد لازم را برای این کار مهیا می‌کرد ولی به دلیل عدم کیفیت در تعاملات این دریاچه تا شهریور ماه در اختیار ارگان دیگری قرار گرفته است.

دبیر امور استان‌های فدراسیون قایقرانی ابراز امیدواری کرد که با انجام تعاملات جدید و مطلوب‌تری در شرایط کنونی این دریاچه در آینده در اختیار هیئت قایقرانی استان قرا بگیرد تا در شرایط مناسب این دریاچه استعدادیابی‌ها با کمترین دلهره پیش برود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار