نشمین شافعیان سرمربی پیشین تیم ملی هندبال بانوان ایران هدایت تیم شهید چمران لارستان در مسابقات آسیایی قزاقستان را بر عهده گرفت.
کد خبر: ۴۶۳۰۸۴
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰ 19 July 2017
تابناک فارس به نقل خبرگزاری فارس:تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان که خود را برای حضور در مسابقات آسیایی ارمنستان آماده می‌کند، این روزها و پس از حواشی به‌وجود آمده، ضمن برنامه‌ریزی برای تقویت کادر فنی و بازیکنان تیم، حضور قدرتمندانه در رقابت‌های آسیایی را در برنامه خود دارد.

مسؤولان باشگاه شهید چمران با نشمین شافعیان، سرمربی 6 دوره تیم ملی هندبال بانوان کشور برای سپردن سکان هدایت این تیم در بازی‌های آسیایی به تفاهم رسیدند و قرار است شافعیان در روزهای آینده به‌طور رسمی به تیم هندبال لارستان بپیوندند.

رئیس ورزش و جوانان لارستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز ضمن تایید خبر پیوستن شافعیان به تیم هندبال شهید چمران، اظهار داشت: این تصمیم امروز در نشست مسؤولان باشگاه شهید چمران گرفته شد و با موافقت شافعیان واقع شد.

محمدحسن طیبی با اشاره به اینکه تمرینات تیم هندبال شهید چمران برای حضور در رقابت‌های آسیایی با مشخص شدن مربی تیم در روزهای آینده آغاز می‌شود، افزود: فراخوان 18 بازیکن با صلاحدید مربی و کادر فنی در روزهای آینده انجام می‌شود.

وی با تاکید بر استفاده از بازیکنان بومی در ترکیب تیم شهید چمران لارستان، بیان کرد: مدیرعامل باشگاه بر استفاده از بازیکنان بومی تاکید داشته و 6 بازیکن از لارستان با نظر کادر فنی در ترکیب این تیم قرار می‌گیرند.

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان به جذب چند بازیکن خارجی نیز اشاره کرد و گفت: جذب 3 بازیکن که احتمالاً از کشور ژاپن باشند در دستور کار قرار گرفته که با هماهنگی فدراسیون هندبال در حال پیگیری است.

وی با اشاره به اینکه کادر فنی تیم شهید چمران نیز از نیروهای بومی تشکیل می‌شود، خاطرنشان کرد: سرمربی جدید تیم به‌طور کامل با لارستان و تیم شهید چمران آشنایی دارد و تمام اختیارات برای بستن کادر فنی به وی سپرده شده است.

به گزارش فارس، نشمین شافعیان اهل سنندج است و بعد از دوران قهرمانی خود مدت 17 سال در این شهرستان به عنوان مربی در رده‌های سنی مختلف فعالیت می‌کند.

تیم هندبال زنان استان کردستان تاکنون 5 دوره است که به مربیگری و هدایت نشمین شافعیان در رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور شرکت کرده و توانسته در این مدت جایگاه‌های دوم و سوم را به خود اختصاص دهد.

این مربی کردستانی 6 دوره نیز مربیگری تیم ملی رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان را در کارنامه خود دارد و هدایت کاروان ایران را در رقابت‌های آسیایی نوجوانان ژاپن، جوانان در ازبکستان و 2 دوره در کشور اندونزی در رده بزرگسالان به عهده داشته است.

همچنین در سال 93 نیز از سوی فدراسیون هندبال، نشمین شافعیان مربی تیم بانوان شهرداری سنندج به عنوان مربی برتر هندبال کشور انتخاب شد.

دومین دوره مسابقات هندبال بانوان باشگاه‌های آسیا قرار است مهرماه 96 در ارمنستان برگزار شود و تیم شهید چمران لارستان به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران در این رقابت‌ها حضور دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار