مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: بانک‌ها در پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی بسیار سخت‌گیری می‌کنند.
کد خبر: ۴۷۳۳۰
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۰ 14 June 2015
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، سید مصطفی موسوی امشب در جلسه تعیین‌تکلیف وضعیت اوقافی بودن زمین شهرک صنعتی چمستان، اظهار کرد: پس از پیگیری‌های مداوم و برگزاری جلسات بین اوقاف، منابع طبیعی و شهرک صنعتی به توافقات خوبی دست یافتیم و اکنون با تعامل خوب اوقاف و منابع طبیعی مازندران مقرر شد با معرفی زمین معوض از سوی منابع طبیعی این مشکل رفع شود.

وی افزود: این نگاه مثبت اداره‌کل اوقاف مورد توجه و تحسین مسئولان ارشد استان و کشور شد و پس از اجرایی شدن مشکل واحدهای صنعتی و تولیدکنندگان رفع و چرخ تولید واحدهای مستقر در شهرک صنعتی با سرعت به حرکت در می‌آید.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران تصریح کرد: بانک‌ها در پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی بسیار سخت‌گیری می‌کنند به گونه‌ای که در ارزیابی‌ها ملک را با قیمت پایین محاسبه و فقط 30 درصد آن را می‌پذیرند که البته در شهرک چمستان به دلیل موقوفی بودن ارزیابی نمی‌کنند و به عنوان وثیقه نمی‌پذیرند.

رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان نور نیز در این جلسه اظهار کرد: در آخرین جلسه که در اداره‌کل اوقاف برگزار شد، بحث جابه‌جایی و معاوضه مطرح شد تا مشکل شهرک و واحدهای تولیدی رفع شود.

موسی مقیمی افزود: در این جلسه حدود 7 هزار مترمربع عرصه در محور اصلی نور به محمودآباد به اوقاف معرفی شد تا همکاران اوقاف بررسی و ارزیابی و پس از کارشناسی در جلسه‌ای به جمع‌بندی برسیم.

وی تصریح کرد: برای باقیمانده عرصه هم نقاطی در بلده معرفی شد تا تعرفه و بررسی لازم انجام و پس از توافق معوض شود.

مقیمی از هماهنگی و توافقات انجام شده در تعیین‌تکلیف اراضی امامزادگان سطح شهرستان با اوقاف خبر داد و گفت: به جز دو امامزاده در گزنا سرا و سوردار برای بقیه صورت‌جلسه توافق تعویض با رئیس اوقاف شهرستان تنظیم و به اداره‌کل منعکس شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار