رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: مفاهیم ازدواج اسلامی باید برای جوانان تبیین شود.
کد خبر: ۴۷۵۴۴۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳ 09 August 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛حجت‌الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی  در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان یزد بابیان اینکه متأسفانه برخی ازدواج را مانع رشد و ترقی می‌دانند، گفت: این نگاه بسیار اشتباه است که ازدواج را یک امر حیاتی تلقی نمی‌کنند.

وی با اشاره به اینکه برخی نیز نگاهشان به ازدواج، تأمین نیازهای جنسی فرد است، اضافه کرد: نگاه تأمین نیازهای جنسی در ازدواج با دیدگاه دین مبین اسلام مغایرت دارد و درآیات و روایات بسیاری ازدواج را یک امر حیاتی برای زندگی فرد بیان کرده است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته، بحث آموزش‌های زندگی نبود اما زندگی مشترک ملاک بود و فرد بازندگی در کنار پدر و مادر خود راه رسم زندگی کردن را می‌آموخت که امروزه متأسفانه این‌گونه زندگی بسیار کمرنگ شده است.

حجت‌الاسلام حسینی کوهستانی بابیان اینکه اگر بتوانیم مفاهیم زندگی مشترک و ازدواج اسلامی را برای نسل جوان تبیین کنیم بیشترین مشکلات زندگی‌های امروزی حل می‌شود، تصریح کرد: تبیین این مسائل را می‌توانیم در دانشگاه‌ها آغاز کنیم که یکی از مهم‌ترین مراکز آموزشی در کشور است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد اظهار داشت: زمانی که حقوق متقابل زن و مرد برای افراد تبیین نشود، باعث بروز مشکلات بسیاری می‌شود که نهایت آن طلاق و جدایی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله که این جلسات با ارائه راهکارهای مناسبی همراه باشد تا شاهد تأثیرات آن در جامعه باشیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار