سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز با توجه به عملکرد موفقی که در اجرای پروژه های زیست محیطی مرتبط با پسماندهای شهری دارد الگوی مناسبی در تحقق قانون جامع پسماندها برای سایر شهرها به شمار می آید.
کد خبر: ۴۸۸۰۶
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۳:۴۰ 17 June 2015

باقر رحمان پور رییس شورای اسلامی شهر سقز که در رأس هیأتی ضمن سفر به شهر تبریز از پروژه های زیست محیطی سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز بازدید نموده بود ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت : اقدامات عملی سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز در احداث مرکز دفن مهندسی بهداشتی پسماندهای شهری تبریز که در سطح شهر کشور بی نظیر می باشد گام مهمی در تحقق علمی و عملی اهداف ترسیم شده در قانون جامع مدیریت پسماندها می باشد.

وی همچنین با اشاره به اقدامات صورت گرفته در خصوص مدیریت پسماندهای شهری سقز از سوی شهرداری این شهر مطالعات انجام یافته در زمینه استحصال انرژی از بیوگاز را مهمترین دستاورد شهرداری سقز عنوان کرد و افزود : چنانچه منابع مالی اجرایی شدن این پروژه تأمین گردد شهرداری سقز سریعا نسبت به اغاز عملیات اجرایی آن اقدام خواهد نمود.

وی در خاتمه با بیان این مطلب که بیش از یک سوم جمعیت شهری سقز از آموزش های شهروندی لازم در خصوص اجرای طرح تفکیک بهره مند شده اند، از همکاری صمیمانه سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز در هماهنگی این سفر و فراهم نمودن امکان بازدید اعضای شورای شهر ، شهردار و کارشناسان شهرداری سقز ، قدردانی نمود و خواستار زمینه سازی انتقال تجربیات و تبادل افکار در خصوص تحقق اهداف مورد نظر شورای شهر و شهرداری سقز با مدیران و کارشناسان سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز شد.

در این دیدار ضیاء الدین نعمانی شهردار سقز نیز ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های صورت گرفته از سوی سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز و همچنین همکاری مدیر عامل ، معاونین ، مدیران و کارشناسان این مجموعه سختکوش شد.

شایان ذکر است در این دیدار مهندس علیرضا اصغری مدیر عامل سازمان نیز ضمن ارایه گزارش از روند اقدامات صورت گرفته در راستای مدیریت بهینه پسماندهای خانگی و شهری آمادگی این سازمان در جهت تبادل نظر و افکار و انتقال تجربیات کسب شده را اعلام نمود

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :