امروز در شرايطي هستيم كه ثمره كار برانكو در ايران جذاب‌تر از كي‌روش از آب در آمده است.
کد خبر: ۴۹۴۵۴۷
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۸ 16 September 2017
به گزارش تابناک : ممكن است كارلوس كي‌روش مربي بزرگتري نسبت به برانكو ايوانكوويچ باشد كه اين مساله در كارنامه مرد پرتغالي هم مشهود است، اما امروز در شرايطي هستيم كه ثمره كار برانكو در ايران جذاب‌تر از كي‌روش از آب در آمده است.
 
كارلوس توانست تيم ملي كشورمان را به مقتدرانه‌ترين شكل ممكن به جام‌جهاني برساند، اما نكته اينجاست كه نمايش‌هاي تيم او در بسياري از مسابقات از نظر زيبايي‌شناختي توقع هواداران را برآورده نكرده است. مردم ايران كي‌روش را دوست دارند و قدردان زحمات او هستند، اما به هر حال ترديدي نيست كه پيروزي‌هاي اقتصادي و يك بر صفر او برابر رقبا، ضعف‌هاي خاص خودش را دارد. از اين نظر فوتبال تهاجمي، جسورانه و فداكارانه پرسپوليسي‌ها چيز ديگري است و اشتياق بيشتري را بر مي‌انگيزد.
 
به چهار پيروزي سرنوشت‌ساز پرسپوليس تا اين مقطع از ليگ قهرمانان آسيا توجه كنيد؛ آنها 3بر2 و 4بر2 الوحده امارات را برده‌اند، يك بر صفر لخويا را شكست داده‌اند و حالا هم 3بريك الاهلي عربستان را از پيش رو برداشته‌اند. منهاي بازي با لخويا، سه پيروزي ديگر پرگل، ديدني و دراماتيك بوده‌اند و اين بر خلاف مشي كارلوس كي‌روش و تيم ملي ايران است. شاگردان كارلوس در مسابقات مقدماتي جام‌جهاني شش پيروزي به دست آوردند كه چهارتاي آنها يك بر صفر بوده و دو تاي ديگر با نتيجه 2برصفر برابر ازبكستان و قطر به دست آمد كه در اين دو مسابقه هم ملي‌پوشان گل دوم را در لحظات پاياني به ثمر رساندند.
 
در مجموع اينطور به نظر مي‌رسد كه برانكو با عملكرد جذابش در پرسپوليس، براي روزهاي پس از كي‌روش در حال دلربايي است. قرارداد هر دو مربي با پرسپوليس و تيم ملي در تابستان سال آينده به پايان مي‌رسد و هيچ بعيد نيست در آن مقطع شاهد يك جابه‌جايي بزرگ باشيم.





منبع : بانک ورزش

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار