همزمان با گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی، بهره برداری از یک واحد مزرعه پرورش ماهی قزل آلا با صرف 10 میلیارد ریال اعتبار روز دوشنبه در شهرستان جلفا آغاز شد.
کد خبر: ۴۹۵۹۱
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۳ 18 June 2015

به گزارش خبرنگار ما ، مدیر جهادکشاورزی شهرستان جلفا در آیین بهره برداری از این طرح گفت: برای تکمیل و راه اندازی این مجتمع پرورش ماهی 4 میلیارد ریال از محل تسهیلات بانکی و 6 میلیارد ریال توسط بخش خصوصی هزینه شده است.

مهندس رضا عباسی ظرفیت تولید ماهی قزل آلا در این مجتمع را 40 تن اعلام کرد و افزود: با بهره برداری از این واحد پرورش ماهی، میزان تولید ماهی قزل آلا در این شهرستان به بیش از 210 تن رسید.

وی میزان اشتغالزایی این طرح را 5 نفر اعلام کرد.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان جلفا اظهار کرد: این مجتمع ششمین طرح از مجموع 150 مجوز صادر شده برای احداث مزارع پرورش ماهی در حاشیه رودخانه ارس بوده و 12 طرح دیگر در حال تکمیل است.

مهندس عباسی با اعلام آمادگی جهاد کشاورزی شهرستان برای اعطای تسهیلات بدون محدودیت اعتبارات پرورش ماهی در حاشیه رودخانه ارس، از سرمایه گذاران خواست در این طرح ها مشارکت کنند.

هم اکنون تعداد 13 واحد مزرعه پرورش ماهی قزل آلا با ظرفیت تولید سالانه 210 تن ماهی قزال آلا و اشتغالزایی مستقیم و غیرمستقیم برای 65 نفر در شهرستان جلفا ایجاد شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار