امام جمعه کرج:
خطیب جمعه کرج افزود: مردم ما با حضور در این مراسم باشکوه بار دیگر به دشمنان نشان دادند که این ملت با عزت بوده و هرگز در برابر ظلم و زیاده‌خواهی دشمنان عقب نشینی نمی‌کنند.
کد خبر: ۴۹۸۷۱
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۰ 19 June 2015
نماز سیاسی ـ عبادی جمعه ظهر امروز شهرستان کرج با حضور گسترده مردم و مسئولان شهری به امامت آیت‌الله سید محمد مهدی حسینی همدانی برگزار شد.
وی در خطبه‌های دوم نماز ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوی الهی گفت: اتفاقی که در این هفته برای تشییع پیکر شهدای غواص در تهران شاهد بودیم، پیام‌های مهمی برای همه جهانیان داشت.
خطیب جمعه کرج افزود: مردم ما با حضور در این مراسم باشکوه بار دیگر به دشمنان نشان دادند که این ملت با عزت بوده و هرگز در برابر ظلم و زیاده‌خواهی دشمنان عقب نشینی نمی‌کنند.
حسینی همدانی اظهار داشت: مردم ما اصولی دارند که در راه تحقق آنها ایستادگی کرده و هرگز در برابر دشمنان سرتعظیم فرود نمی‌آورند.
وی تصریح کرد: این حضور گسترده مردمی در مراسم‌های ملی و مذهبی و حمایت آنها از انقلاب، به طور قطع سرمایه‌ای عظیم در دست مسئولان است و باید با استفاده از این سرمایه مردمی، از حقوق کشور در برخورد با غربی‌ها استفاده کنند.
نماینده ولی فقیه در استان البرز با اشاره به توهین دشمنان اسلام به ساخت مقدس شهدا نیز گفت: برخی قلم به دستان ذلیل تلاش می‌کنند در خدمت دشمن باشند و برای خوش خدمتی چنگ به صورت مردم می‌زنند.
حسینی همدانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان گفت: آمدن شهدا در آستانه ماه مبارک رمضان در حقیقت نشان دهنده رحمت الهی به مردم ما بود.
وی ادامه داد: حضور مردم در تشییع پیکر شهدا پیام‌های مهمی در درون خود داشت و مهم‌ترین پیام این بود که ما دست از راه شهدا بر نمی‌داریم و با همان قدرت با شما مبارزه می‌کنیم.
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان البرز متذکر شد: دشمنان باید این پیام را بشوند و اگر باز هم غفلت کنند و پیام مردم ما را درک نکنند، با مشکلات بیشتری روبه‌رو می‌شوند.
حسینی همدانی در بخش دیگری از سخنان خود به مسائل داخلی اشاره کرد و گفت: مسئولان از یک سو باید خود را خادم ملت بدانند و دست از تلاش برای خدمت به مردم برندارند.
وی افزود: از سوی دیگر اجرای قانون و احترام به قانون برای همه لازم است و مسئولان باید بدانند که اجرای قانون در کشور مهمترین وظیفه این است که بر عهده دارند.
خطیب جمعه کرج در پایان بیان داشت: مردمی که همواره در راه اسلام و انقلاب گام برداشته‌اند، باید از سوی مسئولان حمایت شده و مسئولان به آنها خدمت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار