شمس الله شریعت نژاد با انتقاد از این که چرا با متصرفان اراضی قطعات 10 هکتاری جنگلی و جلگه ای در غرب مازندران از سوی مسئولان ذیربط برخورد نمی شود، گفت : این افراد شناسایی شده و متاسفانه با زد و بندهایی که در گذشته داشته اند اقدام به تصرف و ساخت و ساز دراین اراضی کرده اند که برخورد نکردن با آنان جای تامل دارد.
کد خبر: ۵۰۰۷۱
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۹ 20 June 2015
به گزارش تابناک، شمس الله شریعت نژاد نماینده مردم شهرستان های عباس آباد، تنکابن و رامسر در مجلس گفت: باید با سوء استفاده کنندگان برخورد کرد، نادیده گرفتن تخلفات، متخلفان در حقیقت خیانت به بیت المال است، در این مواقع نباید تعارف کرد و منافع عموم مردم را در نظر بگیرید.


شریعت نژاد با اشاره به اینکه حمایت از سرمایه گذار سبب اشتغال در منطقه می شود، بیان داشت: باید از سرمایه گذاران استقبال و امنیت برای سرمایه گذار ایجاد شود.


وی درادامه به اقدامات صورت گرفته در خصوص اصلاح آیین نامه بخشی از اراضی متعلق به بنیاد علوی در برخی از استان های کشور، گفت: هنوز عده ای از مردم بویژه روستاییان اطلاعی از این موضوع نداشته و متاسفانه برای دریافت اسناد مالکیت با مشکل مواجه هستند که باید بخشداران ، اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران برای رشد آگاهی مردم نسبت به امتیازات این آیین نامه اصلاحی تلاش کنند.


شریعت نژاد همچنین به دیدار اخیرش با معاون وزیر راه و شهرسازی برای اصلاح طرح حریم راه در برخی از مسیرهای ارتباطی این مناطق اشاره کرد و اظهارداشت : میزان حریمی که در برخی از راه ها از جمله عباس آباد - کلاردشت ، تنکابن - الموت در نظرگرفته شده کارشناسی نبوده و باید اصلاح شود که در این حوزه وزیر راه و شهرسازی وعده داد تا به زودی این مشکل را برطرف کند.


وی با بیان اینکه مدت زمان پرداخت تسهیلات به خسارت دیدگان برف سال 92 در شعب بانکی غرب مازندران تا پایان شهریور ماه سال جاری ادامه دارد، از بخشداران و مسوولان جهاد کشاورزی خواست تا دراین حوزه برای رشد آگاهی خسارت دیدگان با هدف دریافت تسهیلات بیش از پیش اطلاع رسانی کنند.


نماینده مردم شهرستان های عباس آباد ، تنکابن و رامسر از سفر رئیس جمهور بعد از ماه مبارک رمضان به مازندران خبرداد و گفت: طرح های ملی در غرب استان مازندران در گذشته تعریف نشده و اکنون سیاست دولت پیشبرد طرح‌های ملی است، مسئولان دستگاه‌های اجرایی طرح های را با هم فکری هم بررسی کنند تا غرب مازندران هم از پروژه‌های ملی بی نصیب نماند.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار