معاون صنایع دستی خراسان رضوی با اشاره به حضور چشمگیر هنرمندان صنایع دستی استان در چهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع دستی در تهران گفت: هنرمندان این استان در این نمایشگاه موفق به فروش 3 میلیارد ریالی محصولات خود شدند.
کد خبر: ۵۰۳۷۰
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۶ 20 June 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی، محمدحسن مطیع‌بیرجندی اظهار کرد: در این نمایشگاه که از 20 تا 25 خرداد ماه 94 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد، 23 هنرمند از استان خراسان رضوی حضور یافتند.

وی افزود: هنرمندان استان با برپایی 13 غرفه به عرضه محصولات صنایع دستی در رشته‌های مختلف پرداختند که در مجموع میزان فروش محصولات این هنرمندان به 3 میلیارد ریال در این نمایشگاه رسید.

معاون صنایع دستی خراسان رضوی اظهار کرد: هنرمندان استان در رشته‌های زیورآلات سنتی، گلیم بافی، حجاری سنتی، مینای خانه‌بندی، پوستین‌دوزی، البسه محلی، معرق و مشبک فلز، سفالگری، تراش سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی، سراجی سنتی، فیروزه‌کوبی و ... در این نمایشگاه شرکت کردند.

مطیع خاطرنشان کرد: همچنین در این نمایشگاه غرفه آیلین ابریشمی هنرمند استان خراسان رضوی در رشته زیورآلات سنتی به عنوان غرفه برتر شناخته شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار