با هزینه‌ای معادل 150 میلیون ریال انجام شد
مدیر امور انتقال مرکز و غرب معاونت بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای سمنان از راه‌سازی و اصلاح جاده‌های دسترسی به خطوط انتقال برق منطقه‌ای سمنان با هزینه‌ای معادل 150 میلیون ریال خبر داد.
کد خبر: ۵۰۴۵۱۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴ 07 October 2017

به گزارش تابناک سمنان، احسان عبداللهی پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: راه‌سازی و اصلاح و مرمت جاده‌های دسترسی به خطوط انتقال در مسیر سمنان به شاهوار و فیروزکوه و گرمسار- ری شمالی با هزینه‌ای بالغ‌بر 150 میلیون ریال به انجام رسید.

وی افزود: خطوط انتقال در سطوح ولتاژی 400، 230 و 63 کیلوولت در شرکت برق منطقه‌ای سمنان، گستره وسیعی را در سراسر استان سمنان ایجاد کرده است که این وسعت بر اهمیت نگهداری و سرویس مداوم خطوط انتقال می‌افزاید.

مدیر امور انتقال مرکز و غرب معاونت بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای سمنان ادامه داد:‌ عبور این خطوط از مناطق مختلف و شرایط محیطی متفاوت، دسترسی به آن‌ها را مشکل می‌سازد که لازم است راه‌های دسترسی به آن‌ها همواره موردبازسازی و مرمت قرار گیرند.

عبداللهی با اشاره به عوامل مختلف اقلیمی و جوی استان سمنان در خرابی جاده‌های دسترسی گفت: شرایط نامساعد جوی و حوادث غیرمترقبه همچون سیل موجب تخریب جاده‌های دسترسی به خطوط انتقال می‌شود که بررسی و بهینه‌سازی این جاده‌ها در دستور کار سالانه این معاونت قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار