برای نخستین بار
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بدره گفت: برای نخستین بار مرغ سبز در بدره ایلام تولید می‌شود.
کد خبر: ۵۰۴۶۶
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۴:۴۴ 21 June 2015
اصغر باباخانی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای افزایش تولید محصولات سالم و تضمین سلامت جامعه مصرف‌کننده، برای اولین بار در استان و شهرستان بدره، اقدام به تولید مرغ سبز یعنی مرغ بدون آنتی بیوتیک شده است.

وی افزود:  یک واحد مرغ داری 30 هزار قطعه ای در سطح شهرستان اقدام به تولید و پرورش مرغ سبز تحت نظر سازمان دامپزشکی و با انجام آزمایشات معتبر کرده است که از این واحد مرغ داری در هفته جهاد کشاورزی و با حضور مدیر امور طیور سازمان جهاد کشاورزی و مسئولان شهرستانی رونمایی شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بدره عنوان کرد: باتوجه به طیف وسیع مشکلاتی که مصرف آنتی بیوتیک می‌تواند بوجودآورد، توصیه بسیاری از متخصصان تغذیه به تولید، مصرف و استقبال بیشتر از مرغ‌های سبز بدون آنتی بیوتیک است.

وی گفت: کمیت گوشت مرغ در ایلام بالا رفته است و ماباید با توجه به آب‌وهوای مناسب استان ایلام و شهرستان بدره به دنبال طرح‌هایی باشیم که بتوانیم کیفیت گوشت مرغ را بالا ببریم.

بابا خانی عنوان کرد: یکی از طرح‌های بالا بردن کیفیت گوشت مرغ اجرای طرح مرغ بدون آنتی بیوتیک است که توسط اداره جهاد کشاورزی ایلام در هر شهرستانی قابل‌اجرا است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار