تابناک کهگیلویه وبویراحمد:
مدیر امور فرهنگی دانشگاه یاسوج از سمت خود استعفا داد.در جلسه تودیع ومعارفه مدیران قدیم وجدید امور فرهنگی یاسوج محمود رضا رحیمی رئیس دانشگاه یاسوج اعلام کرده که آقای باقریان مدیر امور فرهنگی، با توجه به احساس مسئولیتی که کردند ،جهت شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی از این مسئولیت کناره گرفتند.
کد خبر: ۵۱۵۹۱
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۳ 23 June 2015

مدیر امور فرهنگی دانشگاه یاسوج از سمت خود استعفا داد.در جلسه تودیع ومعارفه مدیران قدیم وجدید امور فرهنگی یاسوج محمود رضا رحیمی رئیس دانشگاه یاسوج اعلام کرده که آقای باقریان مدیر امور فرهنگی، با توجه به احساس مسئولیتی که کردند ،جهت شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی از این مسئولیت کناره گرفتند.آقای دکتر مرادی که مدرک خود را در رشته جامعه شناسی گرفته اند به عنوان مدیر جدید امور فرهنگی دانشگاه یاسوج انتخاب شدند.
در این جلسه تودیع ومعارفه از طرف مدیر سابق امور فرهنگی اعلام شد که،برای اولین بار در دانشگاههای کشور موسیقی عاشورایی تولید شد و برای اولین بار تئاتر با موضوع و محوریت شهید ساخته شد.وی گفت:برخی که به دنبال هو و جنجال و هیاهو بودند با کارهای فرهنگی که انجام شد آرام شده و به دنبال تشکیل کانون برای بروز خلاقیتهای خود بودند.

باقریان انتشار نشریات متعدد را از امتیازات دوران مدیریتی خود عنوان کرد و بیان داشت: ۳۰ مجوز به نشریات دانشجویی داده شد که همه در راستای نظام و ارزشهای انقلاب و منویات مقام معظم رهبری حرکت می کنند.

وی به برنامه های مذهبی برگزار شده در دانشگاه اشاره کرد و افزود: در برگزاری این برنامه ها با مسئول سابق و کنونی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری هماهنگ بوده و این برنامه ها را از مجرای فرهنگی دنبال می کردیم.

باقریان خاطرنشان ساخت: جلوی برخی اقدامات مخرب فرهنگی را با کار خوب فرهنگی و هنری گرفتیم و کرامت دانشجویان نیز حفظ شد.

در ادامه این جلسه مدیر جدید امور فرهنگی دانشگاه گفت: از ریاست دانشگاه به خاطر اعتمادی که به من داشتند تشکر می کنم و در ادامه راه نیازمند حمایتهای مسئولانه و دلسوزانه ایشان هستم.

رامین مرادی افزود: دانشجویان زمانی که به دانشگاه می آیند به جز علم آموزی انتظار هست که به لحاظ فرهنگی و اجتماعی تربیت شده و برای ورود به جامعه آماده شوند و ما وظیفه اخلاقی داریم که برای کسب مهارت ها از سوی دانشجویان همه تلاش خود را بکار ببریم.

وی بیان داشت: اعتلا و رشد هر کشوری به نوع تربیت دانشجویانی که در دانشگاه تربیت می شوند بستگی دارد و اگر یک دانشگاهی بتواند اهداف و رسالتهای خودش را به خوبی انجام دهد آن کشور در مسیر درست قرار می گیرد.

مدیرفرهنگی دانشگاه یاسوج اظهار داشت: کار فرهنگی سنگین است و این جایگاه تنها متعلق به یک فرد نیست و هر کسی که می تواند باید کمک کند.

مرادی کارهای فرهنگی را زمانبر دانست و خاطرنشان کرد: در کارفرهنگی باید صبر و شکیبایی پیشه کرد و امیدوارم در فضایی احترام آمیز مبتنی بر دوستی و با کمک دوستان و همکاران و جدیت بتوانیم در وظایفمان اهداف فرهنگی و اجتماعی دانشگاه را محقق سازیم.

در پایان این مراسم از زحمات مجید باقریان تقدیر و دکتر رامین مرادی به عنوان مدیرامور فرهنگی دانشگاه، ابلاغ خود را از رئیس دانشگاه دریافت کرد.



 

بیشتر بخوانید:
 
 


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار