تابناک کهگیلویه وبویراحمد
غار نزل در شهرستان چرام به عنوان سومین غار برتر کشور در حوزه ی گردشگری از نظر غارنوردان کشوری اعلام شده است.
کد خبر: ۵۲۵۰۶
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۱ 24 June 2015
غار نزل در شهرستان چرام به عنوان سومین غار برتر کشور در حوزه ی گردشگری از نظر غارنوردان کشوری اعلام شده است.

به گزارش خبرنگار تابناک ،در جلسه تودیع ومعارفه روسای  میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان چرام معاون پشتیبانی میراث فرهنگی وگردشگری استان اعلام نمود:که یک هیئت غارنورد حرفه ای از طرف سازمان گردشگری کشوری در بازدید واکتشاف این غار اعلام نمودند غار نزل به عنوان سومین غار برتر کشور ودارای زیبایی های منحصر به فردی می باشد.این مسئول در ضمینه تلاش در جهت بهبود وضعیت گردشگری این شهرستان قول مساعد داد.

در ادامه همین جلسه امام جمعه شهرستان خواستار بازاریابی برای تولیدات صنایع دستی منطقه واستان شد.حجت الاسلام طزری با بیان مشکلات ومعضلات مربوط به گردشگری از مسئولین خواست که نسبت به مرتفع کردن این مشکلات ،تمام تلاش خود را بکار گیرند.
وی در ادامه اعلام کرد که برخی از تولیدات صنایع دستی  مددکاران کمیته امداد قابلیت فروش در بازارها را دارند وپیگیری این موضوع می تواند کمک به معیشت خانواده های محروم وکمک به ساماندهی این خانواده های تحت پوشش کمیته امداد باشد.


نکته جالب در مراسم تودیع ومعارفه روسای جدید وقدیم میراث فرهنگی چرام، تعریف وتمجید همه ی مسئولین از آقای مجیدی به عنوان رئیس پیشین این اداره بود.خصوصادر این زمینه که ایشان همیشه و در همه شرایط ومواقع پای کار حاضر بودندونکته دیگر این بود که ایشان پارا از این فراتر نهاده واز احترام وآبروی شخصی خود وهمچنین در حوزه ی مالی ،نهایت تلاش را داشته است.
البته دلیل کناره گیری ایشان بحث بازنشستگی ایشان بود واینکه مسئولین خواستار تمدید دوره ی ایشان بوده انداما ایشان نپذیرفته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار