مدیر آموزش و پرورش ملایر از افزایش ۱۵ تا ۲۰درصدی شهریه مدارس هیأت امنایی ملایر در سل تحصیلی جدید خبر داد.
کد خبر: ۵۲۷۴۸
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۱ 25 June 2015
مدیر آموزش و پرورش ملایر با اشاره به مشخص شدن نرخ مدارس هیئت امنایی ملایر گفت: نرخ شهریه این مدارس در دوره ابتدایی نسبت به سال گذشته ۱۵ درصد، متوسطه اول ۱۵ درصد و متوسطه دوم با توجه به امتحانات نهایی تا ۲۰ درصد افزایش پیدا می‌کند.
به گزارش تسنیم ، کاوه برخورداری در جلسه تعیین نرخ شهریه مدارس هیئت امنائی ضمن برشمردن مزایا و نحوه شکل گیری این مدارس اظهار داشت: مدیران اینگونه مدارس موفقیت‌ها و شاخص‌های پیشرفت خود رادر معرض دید مراجعه‌کنندگان قرار دهند.
وی افزود:مدیران با در معرض دید قرار دادن این موفقیت‌ها در زمان حضور اولیاء و دانش‌آموزان برای ثبت‌نام ضمن دفاع از عملکرد خود می‌توانند در جذب دانش‌آموزان به بهترین شکل ممکن عمل کنند.
برخورداری تصریح کرد: امسال رویکرد بر این است که دبیران مدارس هیئت امنائی انتخابی نباشد و مدیران با ارائه برنامه عملیاتی و جدول زمان‌بندی و اجرائی کردن آن‌ها هنر مدیریت خود را نشان دهند.
وی افزود: آموزش و پرورش ملایر 26 آموزشگاه هیئت امنائی دارد که این تعداد شامل 9 مدرسه ابتدایی، 6 آموزشگاه متوسطه اول، 6 آموزشگاه متوسطه دوم و یک هنرستان فنی است.
وی عنوان کرد: با توجه به هزینه‌های جاری مدارس و ارائه خدمات آموزشی بیشتر در این‌گونه مدارس امسال شهریه در دوره ابتدایی نسبت به سال گذشته 15 درصد، متوسطه اول 15 درصد و متوسطه دوم با توجه به بحث امتحانات نهایی تا 20 درصد افزایش پیدا می‌کند.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار