رقابت‌های لیگ فوتبال نوجوانان استان با قهرمانی نماینده تاکستان به پایان رسید.
کد خبر: ۵۳۲۶۵۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۲ 02 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، رقابت‌های فوتبال لیگ نوجوانان استان در حالی برگزار شد که پس از پایان چند هفته برگزاری این رقابت‌ها در نهایت دو تیم ستارگان قزوین و نوین گستر تاکستان بودند که موفق شدند جواز شرکت در دیدار نهایی این رقابت‌ها را کسب کنند.

دو تیمی که در مرحله گروهی این مسابقات نتایج خوبی را مقابل رقبا کسب کرده و موفق شدند در این دوره از رقابت‌های لیگ فوتبال نوجوانان استان لقب دو تیم فینالیست را به خود اختصاص دهند.

رده سنی نوجوانان با توجه به اینکه فضای احساس در بیشتر دقایق بازی بازیکنان را تحت تأثیر قرار می‌دهد، به لحاظ نتیجه‌گیری پیش‌بینی نتیجه بازی را سخت می‌کند، گرچه به لحاظ فنی هم دو تیم ستارگان قزوین و نوین گستر تاکستان با ارائه بازی‌های خوب مقابل رقبا نشان داده بودند که نتیجه فینال را به راحتی نمی‌توان حدس زد.

اما مسابقه نهایی لیگ فوتبال نوجوانان استان درحالی بین دو تیم ستارگان قزوین و نوین گستر تاکستان در ورزشگاه شهید رجایی قزوین برگزار شد که در پایان این نماینده تاکستان بود که موفق شد با یک گل حریف خود را از پیش رو بردارد و عنوان قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را از آن خود کند.

دبیر هیأت فوتبال استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به کسب عنوان قهرمانی تیم نوین گستر تاکستان در مسابقات لیگ فوتبال نوجوانان استان اظهار داشت: در دیدار نهایی لیگ فوتبال نوجوانان استان تیم نوین گستر با نتیجه یک به صفر ستارگان قزوین را مغلوب کرد تا عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

محمود عبدالهی افزود: برگزاری لیگ فوتبال نوجوانان استان بدون شک نقش مهمی در استعدادیابی بازیکنان دارد و از این رو فوتبالیست‌های نوجوان می‌توانند با ارائه نمایش قابل قبول توانایی‌های خود را به نمایش بگذارند و رفته رفته می‌توانند زمینه استعداد خود را در تیم‌های رده سنی بالاتر شکوفا سازند.

وی با اشاره به اینکه در پایان مسابقات لیگ فوتبال نوجوانان استان بهترین گلزن، فنی‌ترین بازیکن، بهترین بازیکن اخلاق و بهترین دروازبان از سوی عوامل اجرایی انتخاب شد، عنوان کرد: عنوان برترین بازیکن اخلاق رقابت‌های لیگ فوتبال نوجوانان استان به محمد رضازاده نجف از تیم منتظران ظهور رسید.

دبیر هیأت فوتبال استان قزوین تصریح کرد: عنوان بهترین دروازبان هم به محمدحسین خمسه از تیم ستارگان قزوین رسید.

عبدالهی اضافه کرد: امیررضا فرهادی از تیم نوین گستر تاکستان عنوان فنی‌ترین بازیکن و حامد مدرسی‌نیا فوتبالیست تیم ستارگان قزوین هم عنوان آقای گل لیگ فوتبال نوجوانان استان را تصاحب کرد.

گفتنی است، رقابت‌های لیگ فوتبال نوجوانان استان با شرکت پنج تیم برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار