نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی؛
صبح امروز  عدل هاشمی پور  به همراه مدیر آموزش وپرورش دهدشت از مدارس شهدا و راضیه روستای دمهد بازدید کرد.  
کد خبر: ۵۳۹۴۱۳
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۴ 16 December 2017
به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت ، نماینده کهگیلویه بزرگ با انتقاد از برخی بداخلاقی های سیاسی گفت : برخی از جریانات سیاسی برای خودشان دکان باز کرده اند و دنبال کار و کاسبی هستند.

عده ای دنبال کار و کاسبی سیاسی هستند / عدل هاشمی همچون کوه دنا استوار است
وی گفت : استان ها و مناطق توسعه یافته زمانی در مسیر توسعه قرار گرفتند که به راه ها،کشاورزی،صنعت ومعدن و سایر زیرساخت ها پرداختند و بازی های سیاسی و جریانات موسوم به اصولگرا  و اصلاح طلب به قول آیت الله ملک حسینی نکبت هستند.
 هاشمی پور سپس به برخی بداخلاقی سیاسی در فضای عمومی شهرستان پرداخت و گفت : عده ای از به جریان انداختن بازی های سیاسی به دنبال کار و کاسبی هستند و توسعه هرگز با چنین رویکرد اتفاق نخواهد افتاد. 
وی با انتقاد از ورودی های شهر دهدشت و حالت روحی مردم گفت : امروز متاسفانه از حالت چهره مردم و ورودی های شهر دهدشت غم و غصه می بارد و این اصلأ شایسته این مردم نیست. 
نماینده کهگیلویه سپس به تشریح برخی از پروژه ها پرداخت و گفت : مشعل گاز دهه فجر امسال در چاروسا روشن خواهد شد و با پیگیری های صورت گرفته مبلغ ۴۰میلیارد تومان از وزیر نفت برای پروژه اختصاص داده شد که در صورت عدم پیگیری و اگر قرار بود به روند سابق یعنی ۵کیلومتر ۵کیلومتر کار شود به این زودی ها جمعیت سی هزار نفری چاروسا و دیشموک گازدار نمی شدند اما با تلاش فراوان به یاری خدا دهه فجر امسال بخش چاروسا گازدار می شود.
 نماینده کهگیلویه به پروژه ی بزرگ جاده اصفهان پرداخت وگفت : تا پایان سال ۱۳۹۷این جاده ملی و ترانزیتی به بهره برداری کامل می رسد و در حال پیگیری هستیم اگر امکان میسر شود اوایل سال ۹۷عبور موقت در آن صورت گیرد.
 نماینده کهگیلویه بزرگ همچنین از اخذ پروانه  اختصاص ۳۴۹میلیارد مکعب آب از محل سد مارون خبر داد و گفت : قبلا هم همین دولت ها بوده ولی با تقدیر از زحمات ۴۰سال گذشته دوستان این اقدامات نیاز به پیگیری داشته که به نتیجه برسند و برای شروع باید از جایی شروع کنیم و با دست روی دست گذاشتن کاری پیش نمیرود و اساسأ ناامیدی و این که بگویم زمان بر است و وقت گیر بهانه ای بیش نیست و دوستان بگذارند با استفاده از مصونیت نمایندگی خود و با استفاده از پتانسیل وزرا نسبت به حل مشکلات اقدام کنم.
 هاشمی پور با انتقاد شدید از برخی فضاسازی های رسانه گفت : با توجه به تجربیات فراوانی که در حوزه ساخت و احداث تونل های بزرگ، مترو مشهد،قرارگاه خاتم ،شش سال شهرداری و تجربه کار در چندین پروژه بزرگ دیگر می توانستم خیلی راحت و آسوده جایی بروم و راحت زندگی کنم اما خادم این مردم هستم و برای رسیدن به توسعه از هیچ اقدامی فروگذار نخواهم بود.
 نماینده چهار شهرستان کهگیلویه ،بهمئی،لنده و چرام گفت : توسعه از ذهن و فکر ما شروع می شود و تخریب گران بدانند عدل هاشمی چون کوه دنا استوار است و از تخریب من هیچگاه به جایی نمی رسید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار