استاندار اردبیل گفت:‌ باید مسئولان اردبیل از توسعه نانوایی‌های چندمنظوره در استان حمایت‌های لازم را انجام دهند چرا که این امر می‌تواند سبب تسریع در دستیابی مردم به نان مورد نیاز باشد.
کد خبر: ۵۴۰۹۳
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۶ 28 June 2015
به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، مجید خدابخش ظهر امروز در جلسه کارگروه مدیریت، هدایت و تصمیم‌گیری چگونگی اصلاح کیفیت آرد و نان استان اردبیل اظهار داشت: نان یکی از نعمت‌های بسیار مهم الهی و از کالاهای اساسی و مورد نیاز روزانه مردم بوده که تاثیر و نقش بسزایی در سلامت مردم ایفا می‌کند.

رئیس شورای اداری استان اردبیل بیان کرد:‌ هرگونه بدسلیقگی در تولید و مصرف نان نه تنها ناسپاسی در برابر پروردگار بلکه عاملی در به هدر دادن سرمایه‌های کشور خواهد بود که باید با اقدامات لازم در این زمینه از این امر جلوگیری شود.

وی خواستار برنامه‌ریزی دستگاه‌های مربوطه در حوزه تولید و توزیع آرد و نان برای ارتقای کیفیت نان در استان شد و افزود:‌ باید تمامی دستگاه‌های مرتبط در این حوزه با تعامل و مشارکت همه‌جانبه با یکدیگر زمینه‌ای را فراهم آورند که نان تولیدی که به دست مردم می‌رسد از کیفیت‌های لازم برخوردار بوده و رضایتمندی و سلامت مردم را به دنبال داشته باشد.

استاندار اردبیل افزایش تعداد بازرسان و بازرسی‌ها از واحدهای نانوایی را لازم دانست و گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان می‌تواند برای تحقق این مهم از نیروهای داوطلب افتخاری و از جمله بازنشستگان نیز استفاده کند تا شاهد پخت نانی باکیفیت و ارائه آن به مردم باشیم.

خدابخش با تاکید بر ارائه آموزش‌های فنی و مهارتی به نانوایان تصریح کرد:‌ این امر نقش و تاثیر بسزایی در افزایش و ارتقای کیفیت نان دارد که باید مورد توجه ویژه مسئولان در این حوزه قرار گرفته و تلاش و جدیت بر این باشد تا با توسعه این آموزش‌ها نان باکیفیت در اختیار مردم قرار گیرد.

وی با اشاره به نظرات کارشناسی مبنی بر تاثیر نانوایی‌های چندمنظوره در تامین مناسب نان مورد نیاز مردم بیان کرد: باید مسئولان مربوطه از توسعه این گونه نانوایی‌ها در استان حمایت‌های لازم را انجام دهند چرا که این امر می‌تواند سبب تسریع در دستیابی مردم به نان مورد نیاز باشد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار