سرپرست پليس آگاهي استان از كشف 196 ميليارد و 557 ميليون تومان كالاي قاچاق از ابتداي سال جاري تا كنون در فارس خبر داد.
کد خبر: ۵۴۳۰۷۱
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰ 25 December 2017
تابناک فارس به نقل از پایگاه حبری پلیس:سرهنگ "محسن سروقد" در جمع اصحاب رسانه با اشاره به افزايش 38 درصدي كشفيات كالاي قاچاق نسبت به مدت مشابه سال قبل، افزود: در پرونده هاي قاچاق بالاي 500 ميليون تومان، رشد 113 درصدي نسبت به سال قبل داشته ايم.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون ، طي 9 مرحله اجراي طرح ، ماموران پليس آگاهي استان فارس موفق به كشف انواع كالاهاي قاچاق به ارزش 196 ميليارد و 557 ميليون تومان شدند.

سرپرست پليس آگاهي استان فارس با اشاره به اينكه يكي از اولويت هاي پليس در سال جاري مبارزه بي امان با قاچاقچيان كالا بوده و است، بيان كرد: در ارزيابي پليس آگاهي ناجا، اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز استان فارس رتبه نخست در سطح كشور را كسب كرده است.

وی ادامه داد : با به سرقت رفتن تعدادي احشام در شهرستان فيروزآباد، دستگيري سارقان به صورت ويژه در دستور كار ماموران قرار گرفت که در این راستا ماموران با اقدامات نامحسوس، موفق شدند 5 نفر از اعضاي اين باند را شناسايي و دستگير و در بازرسي از مخفيگاه آنان، 200 راس احشام مسروقه را كشف كنند.

این مقام انتظامی در حاشيه اين نشست از دستگیری فردي که با معرفي خود به عنوان قاضي دادگستري و سرهنگ نيروي انتظامي به شيوه هاي مختلف از جمله اخذ معافيت سربازي، گواهينامه رانندگي، آزادي متهم از زندان و ... اقدام به كلاهبرداري از شهروندان مي كرد خبر داد و گفت: متهم در بازجویی های انجام شده به 11 فقره كلاهبرداري اعتراف كرد.

سرهنگ سروقد با اشاره به دستگیری 3 نفر كه با اخذ دفترچه هاي بيمه سلامت از شهروندان و جعل نسخه هاي پزشكي، داروهاي كمياب را از داروخانه ها اخذ و آن را در بازار با قيمت بالا مي فروختند خاطرنشان کرد: متهمان دربازجويي فني پلیس به 6 ميليارد و 200 ميليون ريال كلاهبرداري اعتراف كردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار