کد خبر: ۵۵۵۴۱
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۷ 30 June 2015
 به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمدو به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد، داود راهزادی اظهار داشت: 115 دستگاه قرائت از راه دور ویژه انشعابات" دیماند " در این استان نصب که این اقدام برای اولین بار انجام شده است.
وی مهمترین فواید نصب این دستگاه را قرائت از راه دور ماموران و امکان قطع و وصل کنتور دیماند بدون حضور در محل نصب انشعاب عنوان کرد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد افزود: کاهش تلفات، اصلاح الگوی مصرف، امکان پیش فروش برق و کاهش هزینه‌های قرائت از دیگر مزایای سیستم قرائت از راه دور کنتور دیماند است.
راهزادی بهبود سیستم وصول مطالبات و کاهش مطالبات معوقه، افزایش سرعت و دقت در صدور صورتحساب باحذف عامل انسانی و شناسایی کنتورها در صورت دستکاری را از دیگر مزایای سیستم قرائت از راه دور کنتورهای دیماند برشمرد.
وی گفت: این سیستم دارای امکاناتی از قبیل پروانه هوشمند جهت انجام دستورات بصورت آنلاین، امکان برقراری ارتباط با انواع کنتورهای دیجیتال تکفاز و سه فاز، دارای شش ورودی ایزوله دیجیتال، 2 ورودی آنالوگ، باطری پشتیبان، ساعت داخلی، حافظه داخلی از نوع فلش و امکان برقراری ارتباط از طریق SMS و GPRS است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد، قابلیت اعلام باقیمانده شارژ سیم کارت و امکان شارژ مجدد آن از طریق نرم افزار، قابلیت قرائت تمام پارامترهای کنتورهای دیجیتال، دارای پورت نوری جهت تخلیه اطلاعات در صورت قطع بودن شبکه GPRS و دارای استانداردهای بین المللی را از دیگر امکانات سیستم قرائت از راه دور کنتورهای دیماند ذکر کرد.
راهزادی افزود: توان 65 درجه مثبت و 25 درجه منفی آب و هوایی ، سبک بودن وزن دستگاه و محدوده رطوبت عملکرد صفر تا 95 درصد از مهمترین مشخصات سیستم قرائت از راه دور است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار