مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرکرد خبر داد
تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرکرد با اشاره به بهره‌برداری از زیپ‌لاین پارک ملت شهرکرد در دهه فجر، گفت: این طرح مرتفع‌ترین و پرشیب‌ترین زیپ‌لاین ایران با اختلاف سطح 94 متر است.
کد خبر: ۵۵۹۳۱۳
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴ 30 January 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- مجید جلالی در خصوص پروژه زیپ‌لاین پارک ملت شهرکرد اظهار کرد: این پروژه 22 بهمن‌ماه هم‌زمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به بهره‌برداری می‌رسد.
وی با اشاره به مزایای زیپ‌لاین پارک ملت شهرکرد افزود: زیپ‌لاین یک تفریح مهیج، به‌روز و مخاطب‌پسند است که با توجه به نبود چنین طرحی در استان‌های هم‌جوار، در جذب توریست و بهبود جاذبه‌های گردشگری چهارمحال و بختیاری و به‌خصوص شهرستان شهرکرد تأثیر بسزایی دارد.
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرکرد ادامه داد: با توجه به اینکه طرح مذکور در مرکزیت شهرستان شهرکرد قرار دارد، مردم بدون اتلاف وقت در کوتاه‌ترین زمان و بدون هدر دادن منابع سوختی می‌توانند از طرح استفاده کنند.
جلالی با اشاره به مشخصات زیپ‌لاین پارک ملت شهرکرد گفت: زیپ‌لاین شهرکرد بزرگ‌ترین زیپ‌لاین ایران و به طول ۸۰۰ متر، مرتفع‌ترین و پرشیب‌ترین زیپ‌لاین ایران با اختلاف سطح ۹۴ متر، پرسرعت‌ترین زیپ‌لاین ایران با سرعت ۹۵ کیلومتر بر ساعت ، تنها زیپ‌لاین موجود در ایران با چهار لاین مجزا، بزرگ‌ترین زیپ‌لاین دارای استاندارد در کشور و تنها زیپ‌لاین موجود در کشور است که ترمز کنترل سرعت در اختیار فرد استفاده کننده قرار می‌گیرد.
وی با بیان اینکه در ساخت این طرح از بهترین مواد موجود استفاده شده است، افزود: تجهیزات سرنشین با موادی از بهترین برندهای دنیا ساخته شده است و تمامی آهن‌آلات و سیم بکسل قبل از مونتاژ توسط آزمایشگاه رازی تهران مورد آزمایش کشش و استحکام قرار گرفته و پس از تائید در محل نصب شده‌اند.
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرکرد اضافه کرد: سکوهای مبدا و مقصد به‌همراه کلیه اتصالات نصب شده و قابل بهره‌برداری است و احداث اتاق پذیرش سکوی مبدا تا 20 بهمن‌ماه جاری تکمیل می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار