دبیر ستاد گرامیداشت دهه فجر مهدی‌شهر:
دبیر ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان مهدی‌شهر گفت: اصحاب رسانه و خبرگزاری‌ها حضور پرشورتری در برنامه‌های دهه فجر داشته باشند.
کد خبر: ۵۵۹۸۷۰
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۲ 31 January 2018

به گزارش تابناک سمنان به نقل از ستاد دهه فجر شهرستان مهدی‌شهر، حمیدرضا پارسا در جلسه کمیته مراسم ستاد گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر شهرستان مهدی‌شهر ضمن تقدیر از اصحاب رسانه، مطبوعات و خبرگزاری‌های استان سمنان و شهرستان از آنان درخواست کرد حضور پرشورتری جهت بزرگداشت ایام‌الله دهه فجر شهرستان داشته باشند.

وی با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران نشأت‌گرفته از منبعی الهی است، اظهار کرد: پیام، اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران که با رهبری حضرت امام خمینی (ره) خلق شد، به دلیل الهی‌بودن و سازگاری با فطرت پاک انسان، ماندگار و فراگیر است.

دبیر ستاد دهه فجر شهرستان مهدی‌شهر خاطرنشان کرد: طبیعتاً چنین حوادثی به دلیل الهی‌ بودن نه زمان و مرز می‌شناسد و نه محدودیتی در جذب مخاطب دارد، چراکه مخاطبش انسان بوده و بنابراین جغرافیای زمانی و مکانی آن، تمامی زمان‌ها و مکان‌هایی است که انسان در آن حضور دارد.

پارسا گفت: دهه فجر برای توسعه ظرفیت‌های فرهنگی جامعه و بازتاب شایسته آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: برای اجرای هرچه بهتر و باشکوه‌تر برنامه‌های این دهه مبارک، اصحاب رسانه و مطبوعات به دلیل مسؤول‌بودن برابر عظمت‌آفرینی ملت ایران، باید حضور پرشورتری جهت بزرگداشت این ایام داشته باشند.

دبیر ستاد دهه فجر شهرستان مهدی‌شهر اضافه کرد: ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان با این اعتقاد که دهه فجر در هرسال باید باشکوه‌تر، پررنگ‌تر و باعظمت‌تر از سال قبل برگزار شود، کوشیده است تا با استفاده از همه ظرفیت‌ها برای برگزاری مطلوب برنامه‌های دهه فجر، ضمن توجه به تنوع و نوآوری و گسترش کمی و کیفی برنامه‌ها، فضایی بانشاط و امیدوارکننده را برای همه اقشار جامعه، فراهم آورد.

برچسب ها: دهه فجر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار