روابط عمومی شرکت گاز سمنان:
به گزارش تابناک سمنان ،شرکت گاز استان سمنان در بین 32شرکت گاز استانی توانست رتبه نخست HSE (ایمنی، بهداشت و محیط زیست) را به خود اختصاص دهد.
کد خبر: ۵۷۲۲۶۸
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۴ 28 February 2018
به گزارش تابناک سمنان به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان سمنان، علیرضا شریفی نژاد مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان با بیان این خبر از استمرار توزیع گاز، نظارتهای مستمر در حوزه های مختلف خصوصا کارهای عملیاتی، کشف و رفع عیب تاسیسات و ایستگاههای مختلف، اجرای برنامه های چشمگیر درزمینه های مختلف از جمله آموزشهای HSE به گروههای مختلف (کارکنان ،پیمانکاران و نمایندگان جامعه و...)، رعایت استانداردها و موازین تعریف شده به عنوان عوامل مهم در جهت دستیابی به این موفقیت یاد کرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان گفت: تدوین استراتژی و عملیاتی کردن آن در بخشهای مختلف سازمان از اهمیت ویژه برخوردار است و تمرکز اصلی واحد HSE می بایست بر حفظ جان و سلامت کارکنان، پیمانکاران و ذی نفعان با تکیه بر رعایت الزامات بهداشتی، ایمنی و زیست محیطی باشد.

وی یادآور شد: طراحی، تدوین و اجرای دستورالعملهای صحیح و کارآمد، شناخت موضوعات مختلف، پیگیری رفع نواقص، آموزشهای مستمر و با کیفیت، تحلیل حوادث و ممانعت از تکرار آنها، آسیب شناسی و مشارکت کلیه کارکنان و به روز بودن آنها موجباب سرآمدی خواهد شد.

شریفی نژاد همچنین از افزایش چشمگیر آموزش به کارکنان، پیمانکاران و نمایندگان جامعه و همچنین ممیزی از فعالیتهای با ریسک بالا و اندازه گیری عوامل آلاینده در سطح کلیه پروژه ها در راستای دستیابی به محیطی ایمن و سالم خبرداد و از زحمات کلیه کارکنان جهت تلاش برای کسب این افتخار بزرگ تشکر کرد. 

لازم به ذکر است شرکت گاز استان سمنان در ارزیابی سال94، رتبه دوم شرکتهای گاز استانی را در حوزه ایمنی، بهداشت و محیط زیست از آن خود نموده بود
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار