سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد:
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد با اشاره به ضرورت ایجاد شرایط و تسهیلات مناسب برای اسکان مسافران نوروزی در یزد،‌گفت: با توجه به این‌که امسال اولین سال خدمت رسانی به عنوان یزد جهانی است،‌منتظر افزایش تعداد مسافر نوروزی در استان هستیم.
کد خبر: ۵۷۲۳۱۲
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵ 28 February 2018

«محسن صادقیان» در نشست شورای اداری شهرستان اشکذر که با محوریت ستاد خدمات سفر برگزار شد بهره‌گیری از ظرفیت‌های «یزد جهانی» را برای سایر شهرستان‌های استان با اهمیت دانست و اظهار کرد: لازم است شهرستان‌های استان نسبت به شناسایی خود به مسافران نوروزی اقدام کنند و مجموعه‌های اقامتی و پذیرایی شهرستان‌ها نیز باید با استفاده از شیوه‌های متمایز به میهمانان ارائه خدمت نمایند .

وی افزود: با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های مناسب شهرستان اشکذر در جذب مسافر و همچنین قرار گرفتن در مسیر ورودی اصلی مرکز استان، این شهرستان می‌تواند یکی از مراکز ارائه خدمات متمایز به مسافرین باشد .

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار در ادامه بابیان این‌که امسال اولین سال خدمت‌رسانی به مردم با عنوان «یزد جهانی» است و منتظر افزایش تعداد مسافرین به استان هستیم،؛ گفت: ضرورت دارد خدمات مناسب و متنوع را برای تسهیل امور مسافرین فراهم‌سازیم .

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر اهمیت استفاده مطلوب از ظرفیت ابنیه‌های تاریخی به‌ویژه در روستاهای هدف گردشگری،‌تصریح کرد: ضروری است فرمانداران و بخشداران ضمن برقراری ارتباط با تور لیدرها، شرایط و تسهیلات مناسب را برای اسکان مسافران و گردشگران خارجی در ایام نوروز فراهم نمایند .

صادقیان با تأکید بر اهمیت نقش بخش خصوصی در اقتصاد استان و ایجاد اشتغال، خاطرنشان کرد: برای تسهیل در امورات سرمایه‌گذاران درصدد حذف برخی از موازی کاری‌ها در راستای افزایش سرعت صدور مجوزها هستیم .

وی در پایان خواستار توجه اساسی به پتانسیل‌های شهرستان، معرفی چهره‌های علمی و بزرگان، ساماندهی ورودی شهر، حفظ نظم و امنیت در شهر و مناطق اسکان مسافرین و زیباسازی فضای شهری شد .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار