به منظور شرکت در جلسه ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش، وزیر آموزش و پرورش وارد قم شد.
کد خبر: ۵۷۳۹۷۵
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۲ 04 March 2018

 به گزارش تابناک قم، سید محمد بطحایی به منظور شر کت در سومین نشست از سلسله نشست های فصلی ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش وارد قم شد.

گفتنی است وزیر آموزش و پرورش در ابتدای شهر قم ضمن ادای احترام به شهدای دفاع مقدس و علمای فقید شیعه، جهت زیارت بارگاه ملکوتی حضرت معصومه سلام الله علیها به حرم مطهر کریمه اهل بیت (ع)مشرف شد.

وی پس از زیارت و قرائت فاتحه بر مزار مراجع و شهدا و علمای مدفون در حرم در محل دبیرخانه ستاد همکاری ها حضور یافت و مورد استقبال دبیر ستاد و معاونین و کارکنان این ستاد قرار گرفت.

خاطرنشان می شود حجت الاسلام محمدیان معاون وزیرو رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی، دکتر علیرضا کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی ، مهندس زر افشان معاون آموزش متوسطه، خانم دکترحکیم زاده معاون آموزش ابتدایی، زینی وند معاون وزیر ورییس سازمان توسعه مشارکت ها ، مهندس چهاربند رییس مرکز برنامه ریزی و منابع انسانی که همگی عضو ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش هستند، در این سفر وزیر آموزش و پرورش را همراهی می کنند.

لازم به ذکر است سید محمد بطحایی قرار است در این سفر یک روزه ضمن جلسه با مدیر حوزه های علمیه، در نشستی کاری ابعاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش را با حضور اعضای ستاد که متشکل از معاونین هر دو نهاد حوزه و آموزش وپرورش می باشند مورد ارزیابی کارشناسانه قرار داده و راه های تعامل بیشتر با یکدیکر را بررسی نمایند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار