نخستين دوره آموزش تخصصی فیلم‌سازی با حضور 26 هنرمند از شهرستان‌های اردکان و میبد در مجموعه فرهنگی امام صادق(ع) مجتمع هنری آرین میبد برگزار شد .
کد خبر: ۵۸۸۸۱۳
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۶ 10 April 2018

به گزارش «تابناک یزد»؛ «ناصر دهقانی» مسئول برپایی این دوره آموزشی، هدف از برگزاری این دوره آموزشي را بالا بردن سطح آگاهی هنرمندان تصویربردار شهرستان‌هاي میبد و اردکان ذكر كرد و افزود: با توجه به وجود پتانسیل‌های بسیار بالا و وجود تمام امکانات و ابزارهای مورد نیاز در ساخت سریال یا فیلم سینمایی در شهرستان میبد، متاسفانه عدم تخصص هنرمندان حوزه تصویربرداری‌ حرفه‌ای، مانع از ساخت فیلم‌هاي ماندگار در اين شهرستان شده است . 

وی بیان کرد: هنرجويان اين دوره تخصصی با ابزار و امکاناتی چون کرین، پروژیپ، اسلایدر، نورپردازی، صدابرداری، دوربین اسمو، دوربین گوپرو، هلی شات، مت باکس، رونینام ایکس و انواع پایه‌ها از سوي استاد «علیرضا دباغی‌نژاد» مدرس اين دوره آشنا شدند.

دهقانی افزود: در این دوره آموزشی سعي شد از تجارب اساتید به نام شهرستان و استان نظیر «امیر حاجی ده‌آبادی»، «سیدناصر امامی» و «عبدالرحیم آقایی» بهره گرفته شود.

گفتنی است، این دوره آموزشی به همت دفتر فنی تولید فیلم و برنامه‌های تلویزیونی ایساتیس میبد و با همکاری استودیو عکس و فیلم چشم رنگی شهرستان میبد برگزار شد . 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار