معاون امور اقتصادی استاندار قزوین خبر داد:
معاون امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: براساس آمارها بیش از ۱۶۰۰ تن برنج و ۱۹۰ تن خرما ویژه ماه مبارک رمضان در استان قزوین ذخیره‌سازی شده است.
کد خبر: ۶۰۲۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳ 08 May 2018

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تابناک قزوین،منوچهر حبیبی صبح امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت:  با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان تنظیم بازار و قیمت کالاهای اساسی از ضروریات بوده که باید در اولویت قرار گیرد.

وی بیان کرد: گوشت، مرغ، شکر، برنج، خرما و ... از جمله کالاهای اساسی این ماه بوده که باید به میزان نیاز مردم و با قیمت مناسب تامین شود.

معاون امور اقتصادی استاندار قزوین با اشاره به اهمیت مشارکت دستگاه‌های اجرایی تصریح کرد: تنظیم بازار ماه مبارک رمضان نیازمند مشارکت همه‌جانبه دستگاه‌ها بوده تا علاوه بر کیفیت کالاها قیمت نیز متناسب و به سهولت در اختیار شهروندان قرار گیرد.

حبیبی گفت: نرخ گذاری مشخص کالاهای مصرفی یکی از راه‌های مقابله با افراد سودجو بوده که باید با همکاری مسئولان انجام شود.

وی بیان کرد: خوشبختانه در حال حاضر قیمت گوشت مرغ در شرایط مناسبی قرار داشته و با توجه به افزایش مصرف این محصول در ماه مبارک رمضان باید از افزایش قیمت مرغ جلوگیری شود.

معاون امور اقتصادی استاندار قزوین اضافه کرد: افزایش نرخ گوشت قرمز ناشی از قاچاق دام سنگین بوده که باید اقدامات لازم در این زمینه انجام شود و نیروی انتظامی با اینگونه افراد برخورد جدی داشته باشد.

حبیبی بیان کرد: براساس آمارها بیش از 1600 تن برنج و 190 تن خرما ویژه ماه مبارک رمضان در استان قزوین ذخیره‌سازی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار