دبیر جبهه ایستادگی اردبیل گفت: شب‌نشینی‌ها و سور دادن‌های شبانه آن هم در لیالی قدر از سوی اصلاح‌طلبان مانور انتخاباتی محسوب می‌شود که خود جای تامل دارد.
کد خبر: ۶۰۶۰۵
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۰ 12 July 2015

حبیب کوهی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: در روزهای گذشته و در ایامی که همه در سوگ مولایشان حضرت علی (ع) عزادار بودند عده‌ای فعال سیاسی و تازه به دوران رسیده‌ها در قالب افطاری‌ و شام‌های آنچنانی دور هم نشسته و تا ساعاتی از شب به بحث و گفت‌و گوهای سیاسی و انتخاباتی پرداختند در حالی که این فضاسازی‌ها از سوی اصلاح‌طلبان بیشتر شبیه مانورهای تبلیغاتی و سیاسی صرف است.

وی افزود: در کنار حرمت‌شکنی ایام لیالی قدر که عده‌ای سعی کردند در یک فضای همراه با خنده و اظهار مسرت به جای حزن و اندوه در این ایام دور هم نشسته و شب‌نشینی انجام دهند عده‌ای به اصطلاح فعال سیاسی که اغلب جوانان خام و بی‌تجربه هستند که البته در بین آنها نیز چند چهره سرشناس دولتی نیز دیده می‌شود در آستانه انتخابات دور هم جمع شدند تا برای آینده اصلاحات و انتخابات پیش‌رو تصمیم‌گیری کنند.

دبیر جبهه ایستادگی اردبیل یادآور شد: اغلب این افراد سیاهی ‌لشکر بیش نیستند که در فضای مجازی نیز با تشکل گروه‌های به اصطلاح مدافع اصلاحات سعی دارند تا در هفت ماه مانده به انتخابات مجلس فضای سیاسی و انتخاباتی درست کنند.

کوهی بیان کرد: ما اسناد و مدارکی را داریم که این شب‌نشینی‌ها و افطاری ‌دادن‌ها و شام دادن‌ها با هزینه‌های دولتی و از جیب یکی از مدیران دولتی بوده که این مصداق روشنی از خیانت به بیت‌المال و صرف آن در مسائل جناحی و حزبی است.

وی با بیان اینکه در آستانه انتخابات، احزاب و گروه‌هایمختلف اصلاح‌طلب قارچ‌گونه رشد کرده و سعی دارند به نام اصلاحات از ظرفیت‌ها و منابع دولتی در انتخابات پیش‌رو استفاده کنند، گفت: سردسته این گروه‌ها اغلب مدیران دولت اصلاحات بودند که ظرف هشت سال گذشته جز نشستن در یک اتاق و جدول حل کردن کار دیگری نداشتند و امروز با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید فرصتی را فراهم دیده‌اند تا اهداف و مقاصدشان را در قالب اعتدال بیان کنند.

دبیر جبهه ایستادگی اردبیل با انتقاد از خواب خرگوشی اردوگاه اصولگرایان در رسیدن به یک وحدت نظر در آستانه انتخابات مجلس ادامه داد: این اصلاح‌طلبان از فضا و خلا تحرک گروه‌های اصولگرا نیز استفاده می‌کنند هر چند که ما در جبهه ایستادگی مسائل را رصد می‌کنیم و در کنار برخی از احزاب باسابقه اصولگرا سعی‌مان بر رسیدن به یک نقطه اجماع کامل است.

کوهی تصریح کرد:‌ اغلب افرادی که در این شب‌نشینی‌ها حاضر می‌شوند با هدف مانور سیاسی و انتخاباتی کنار هم گرد آمده‌اند و به جای آنکه کار کیفی انجام دهد اغلب به کمیت تاکید دارند.

دبیر جبهه ایستادگی اردبیل بی‌اعتمادی مردم را به گروه‌ها و احزاب سیاسی اصلاح‌طلب و برخی از دلالان موسم انتخابات یادآور شد و گفت: نباید عده‌ای سعی کنند تا با آبروی فعالان باسابقه احزاب سیاسی بازی کرده و نسبت به تولید بدبینی و بی‌اعتمادی در جامعه اقدام کنند در حالی که در قالب یک رقابت سالم می‌توان کار را به پیش برد.

کوهی عنوان کرد: آنهایی که با امکانات و منابع دولت و بیت‌المال شام‌های آنچنانی می‌دهند و گروه‌ها و احزاب را برای نمایش انتخاباتی دور خود جمع می‌کنند باید به خاطر داشته باشند که خود این افراد و لیدرها زمانی از دولت گذشته به خاطر حیف و میل اموال و بیت‌المال انتقاد می‌کردند در حالی که امروز در قالب دولت تدبیر و امید شعار آنها بر احقاق حق مردم است.

نادیده گرفته شدن حق و حقوق اردبیلی‌ها در گردنه حیران

وی یادآور شد: در این شب‌نشینی‌ها آن هم در حرمت‌شکنی به شب‌های احیا اصلاح‌طلبان و منصوبان به دولت به جای آنکه شام خورده و عکس یادگاری بگیرند و توهینی به شعور مردم داشته باشند بهتر است به وعده‌های خود که در این دو سال عملی نکرده‌اند تامل و تفکری داشته باشند تا مشکلات اصلی مردم را در حوزه بیکاری و نارسایی‌های اقتصادی برطرف کنند.

وی با انتقاد از بی‌توجهی مسئولان به اقدام اخیر استان گیلان در ورود به محدوده اردبیل در این منطقه بیان کرد: به راحتی 20 کیلومتر از سهم استان اردبیل را در گردنه حیران از دست ما گرفتند تا با نصب تابلو به صراحت استان گیلان اعلام کند که اجازه نخواهد داد تا استان اردبیل از این گردنه و منابع آن بهره‌برداری کند.

دبیر جبهه ایستادگی اردبیل مصاحبه توهین‌آمیز یکی از مسئولان استان گیلان را در باز پس‌گیری 20 کیلومتر از محدوده این گردنه از استان اردبیل را یادآور شد و افزود: همان نماینده‌ای که به خاطر تیم تراکتور در مجلس یقه خود را پاره می‌کرد امروز باید در این مسئله اظهارنظر کند.

کوهی با بیان اینکه همچنان بسیاری از پروژه‌های اساسی و زیربنایی این استان تعطیل شده و معطل مانده است، گفت: عده‌ای در آستانه انتخابات سعی دارند تا در قالب مانور انتخاباتی از تکمیل و تجهیز برخی از پروژه‌ها و فعال کردن آنها سخن به میان بیاورند در حالی که از تکمیل راه‌آهن اردبیل و نه پتروشیمی و دهها پروژه اساسی این استان خبری نیست.

وی تصریح کرد: نمایندگان ما نیز با دادن وعده‌های توخالی و شعارهای سطحی همچنان سعی می‌کنند تا مردم استان را به ظاهر امیدوار کند ولی در عمل هیچ اقدامی انجام نشده است.

99 درصد توان دولت در مسئله هسته‌ای متمرکز شده است

دبیر جبهه ایستادگی اردبیل با یادآوری اینکه مسئولان استان در حل مشکلات کارگران ذوب‌آهن هیچ تدبیری درست نیندیشیده‌اند، گفت: ضروری است پشت پرده تعطیلی ذوب‌آهن اردبیل افشاگری شود تا همه بدانند مدیران این کارخانه چه تسهیلات کلانی را با زد و بندهای بانکی دریافت کرده‌اند و بیش از 16 ماه است که حقوق کارگران این کارخانه را نمی‌دهند.

کوهی یادآور شد: آنهایی که شعار تدبیر و امید را سر می‌دهند چرا به فکر راه‌اندازی مجدد این کارخانه و پرداخت حق و حقوق مردم نیستند و هر روز به بهانه‌ای سعی می‌کنند تا این قضیه را لاپوشانی کنند.

وی با اعلام اینکه 99 درصد انرژی و توان دولت در این دو سال صرف مذاکرات هسته‌ای شده و تاکنون هیچ نتیجه و ثمری نداشته است، عنوان کرد: اگر در این دو سال به جای امید بستن به غرب با تدبیر درست در داخل کشور اقتصاد مقاومتی را پیاده می‌کردیم امروز بسیاری از مشکلات اقتصادی ما برطرف می‌شد.

دبیر جبهه ایستادگی اردبیل در پایان سخنان خود دولت یازدهم را در فاقد برنامه در قالب چشم‌انداز 1404 اعلام کرد و به خبرنگار فارس در اردبیل گفت: به جای آنکه چشممان در خارج از کشور باشد بهتر است در حل مشکلات اقتصادی جامعه و بیکاری جوانان چشم امیدمان به توانمندی‌های داخلی باشد تا روز به روز بتوانیم قوی و سرزنده در عرصه‌ها حضور پیدا کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۱
با سلام خدمت آقای کوهی چند مطلب را متذکرمی شوم:
۱) کارهای تبلیغاتی ذات تحقق بخشیدن اهداف سیاسی بشمار میرود
۲)اگر واقعا مدارکی در دست دارید که از بیت المال خرج شده رو کنید و از حرف های خاله زنک بپرهیزید.
۳) اگر واقعا فرد سیاسی هستید و مسایل استان برایتان مهم است پس بهتر است وجدان آگاهتان را که ان شاالله دارید راقاضی کنید تا ببینید این دولت و شخص استاندار چقدر به مسایل اقتصادی و اشتغال اهمیت می دهند برای حضور ذهن شما عارضم ورود بنیاد برکت با حجم سرمایه گذاری بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان بله درست نوشته شده بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان طی دوسال به استان/ورود بنیاد مستضعفان به استان/ورود گروه سرمایه گذاری شاهد و....در طول مدیریت دولت محلی اتفاق افتاده سیل عظیمی از سرمایه گذاران بخش گردشگری به همت دولت محلی آمدند و بدون صرف ریالی از بیت المال سرمایه گذاری های عظیم انجام داده اندمانند:پل معلق مشکین و ....
۴)در مورد گردنه حیران بهتر است بدانید وقتی که تونل تمام میشود استان گیلان شروع می شود و به جهت اهمیت جاده اردبیل آستارا برای استان ما ،فقط ۲۰ کیلومتر از جاده مورد نظر برای نگهداری راه و خدمات رسانی هلال احمر به استان اردبیل واگذار شده و مشابه این امر را در استان های دیگر نیز می توانید بیابید.در واقع ما به محدوده استان گیلان وارد شدیم نه آنها جهت مزید استحضار جنابتان.
۵)در مورد کارخانه ذوب آهن هم بهتر است بدانید کاملا خصوصی است و به دولت ربطی ندارد و بهتر است به این سوال پاسخ دهید که اگر شما ۱۰ نفر کارگر داشته با شید و حقوق آنها را نپذدارید باید دولت بپردازد؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار