به علت وضعیت نامطلوب پهنای باند اینترنت
تابناک: معاون نظارت و اعمال مقررات استانی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از توقف فروش اینترنت شرکت مخابرات در استان اصفهان و 5 استان دیگر خبر داد.
کد خبر: ۶۰۸۵۹
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۹ 12 July 2015
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، غلامرضا داداش‌زاده اظهار کرد: مطابق بازرسی‌ها و ارزیابی‌های به عمل آمده از وضعیت پهنای باند تامین و عرضه شده از سوی شرکت‌های مخابرات استانی، وضعیت نامطلوب پهنای باند اینترنت در استان‌های آذربایجان شرقی، اصفهان، خراسان رضوی، کرمان، مرکزی و همدان، سبب کاهش کیفیت خدمات ارائه شده به مشترکان شده است.

وی افزود: در این مورد تذکر و اخطاریه‌های لازم برای افزایش پهنای باند و توقف فروش سرویس به مشتریان جدید تا زمان ارتقای پهنای باند داده شده و به منظور جلوگیری از ضرر و زیان مشترکان، پیگیری‌های لازم برای ارتقای پهنای باند و کیفیت سرویس از سوی شرکت مخابرات ایران در حال انجام است.

معاون نظارت و اعمال مقررات استانی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با اشاره به اینکه جذب مشترک جدید در این وضعیت باعث کم‌فروشی می‌شود، تصریح کرد: ادارات کل سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی در مناطق 9گانه بر فرایند توقف فروش در این 6 استان نظارت داشته و در صورت عدم توقف فروش از سوی شرکت‌های مخابرات استانی، ضمن اعمال مقررات مطابق با پروانه اعطایی، پرونده کم‌فروشی تشکیل و به سازمان تعزیرات حکومتی ارجاع می‌شود.

وی اضافه کرد: شرکت مخابرات ایران باید پس از رفع مشکلات و ایجاد شرایط مطلوب، نسبت به توسعه خدمات خود و جذب مشترک جدید اقدام کند.

به گزارش فارس، پیش از این نارضایتی‌هایی از کاربران شبکه اینترنت مخابرات گزارش شده بود و بسیاری از اصفهانی‌ها که از اینترنت مخابرات استفاده می‌کردند نیز از کم‌فروشی اینترنت و ضعف در خدمات پس از فروش این شرکت گلایه داشتند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار