مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم خبر داد
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم از برگزاری مانور بزرگ امدادی با حضور طلاب خبر داد و گفت: برگزاری این مانور می‌تواند طلاب را برای عملکرد بهتر در هنگام وقوع حوادث آماده کند.
کد خبر: ۶۲۶۷۷۴
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۲ 04 July 2018

به گزارش تابناک قم، محمد گلفشان بیان کرد: در هنگام وقوع بحران ها طلاب ظرفیت های مهم و قابل توجهی دارند و در همین راستا امضای تفاهم نامه ای بین جمعیت هلال احمر و حوزه های علمیه برای بهره گیری از ظرفیت های موجود برای خدمت رسانی به مردم در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه در راستای تعامل حوزه و جمعیت هلال احمر می‌توان خدمات قابل توجهی به ویژه در هنگام وقوع حوادث به مردم ارائه کرد، افزود:

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم با اشاره به اینکه اردوهای جمعیت هلال احمر با حضور جوانان به صورت مستمر برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: در این اردوها فضای مناسبی وجود دارد تا مسائل دینی و مذهبی با حضور طلاب و مبلغان تبیین شود.

وی به فعالیت 11 کانون جمعیت هلال احمر ویژه طلاب اشاره کرد و گفت: با توجه به وجود مدارس علمیه و حضور گسترده طلاب، این تعداد قابل افزایش است.

گلفشان به فعالیت ۷۶ مهد کودک در قم اشاره کرد و گفت: در شهرک مهدیه نیز شاهد راه اندازی خانه هلال بوده ایم که این خانه می‌تواند به نوعی خانه طلاب باشد.

وی از برگزاری مانور بزرگ امدادی با حضور طلاب خبر داد و افزود: برگزاری این مانور می‌تواند طلاب را برای عملکرد بهتر در هنگام وقوع حوادث آماده کند و ما در شرایط بحرانی می‌توانیم بهتر از ظرفیت طلاب استفاده کنیم.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار