کد خبر: ۶۳۵۷۸۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۵ 28 July 2018
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان سمنان، رئیس امور ایمنی، بهداشت و محیط‌ زیست شرکت گاز استان سمنان از برگزاری چهارمین دوره مسابقات عملیات ورزشی امدادگران شرکت گاز استان خبر داد و گفت: در این دوره از مسابقات تیم‌های سمنان ب، شاهرود ب و سمنان الف به ترتیب موفق به کسب مقام‌های اول تا سوم شدند.
بهزاد خلیلی افزود: چهارمین دوره مسابقات عملیاتی و ورزشی امدادگران شرکت گاز استان سمنان به مدت دو روز با حضور40 نفر از امدادگران ادارات گاز استان در قالب 8تیم برگزار شد. در این مسابقات شهرستان های شاهرود و سمنان هر کدام با سه و دو تیم و شهرستان های گرمسار، دامغان، مهدی شهر هر کدام با یک تیم حضور یافتند.
وی افزود: این دوره از مسابقات در هشت رشته شامل آزمون علمی (آزمون کتبی فنی و ایمنی)، آزمون آمادگی جسمانی ایفرد، استفاده از بلومن، طناب‌کشی، ابزار و قطعه‌شناسی، دوی امدادی، نصب کنتور و رگولاتور و آزمون اطفای حریق طی مدت دو روز در سمنان برگزار شد.
رئیس امور ایمنی، بهداشت و محیط‌ زیست شرکت گاز استان سمنان برگزاری این دوره از مسابقات را به‌ منظور ارتقای سطح کمی و کیفی عملکرد واحدهای امدادی برشمرد و تصریح کرد: پس از دو روز رقابت فشرده و تنگاتنگ تیم سمنان ب موفق به کسب مقام اول این دوره از مسابقات شد و تیم‌های شاهرود ب و سمنان الف به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.
همچنین تیم اداره گاز شهرستان گرمسار به عنوان تیم منتخب اخلاق این دوره از مسابقات برگزیده شد. 
اسامی اعضای تیم امدادگران سمنان ب:
ذبیح اله پهلوانی، جمشید فولادی، مجید خیرخواهان، حامد خدابنده لو، رضا گلینی


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار