رشت - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان از آمادگی این جمعیت برای امدادرسانی احتمالی به حادثه دیدگان ناشی از سیلاب خبر داد.
کد خبر: ۶۳۷۷۳
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱ 20 July 2015
علیرضا خصوصی شامگاه یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با شدت بارندگی ها از ساعت 22 امشب، جمعیت هلال احمر گیلان برای امدادرسانی احتمالی به حالت آماده باش درآمده است.

وی اظهار داشت: نیروهای امدادی در کلیه پایگاه ها در سطح استان گیلان آماده باش هستند.

وی بیان کرد: علاوه بر این ، یک تیم عملیات در مرکز عملیات کنترل امداد و نجات جمعیت هلال احمر گیلان (112) در رشت مستقر شده و برای ارایه خدمات امدادی در صورت نیاز آماده است.

خصوصی خاطرنشان کرد: با شدت بارندگی ها از امشب تاکنون ، امدادرسانی ناشی از سیلاب به جمعیت هلال احمر گیلان گزارش نشده است.

طرح تابستانی امداد و نجات ساحلی جمعیت هلال احمر گیلان در 18 پایگاه در شهرهای نوار ساحلی و دو پایگاه دریایی در حال اجراست. 

در اجرای این طرح در هر پایگاه، چهار امدادگر مرد و دو امدادگر زن به همراه تجهیزات کامل امدادی برای امدادرسانی به مسافران و هم استانی ها فعال شده اند. 

در این طرح تجهیزاتی از جمله قایق های دریایی، امدادرسانی از طریق موتورسیکلت، دوچرخه، دو فروند قایق هاورکراف در شرایط اضطراری در طغیان رودخانه ها و قایق جستجو و نجات به کار گرفته شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار