نماینده مردم فیروزآباد در مجلس خطاب به رییس جمهور با تاکید بر اینکه خطر قاچاق کالا جدی است، گفت: مبارزه جدی با قاچاقچیان عمده خدمتی بزرگ برای ایجاد اشتغال جوانان است
کد خبر: ۶۴۸۴۱۳
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷ 28 August 2018

تابناک فارس به نقل از خانه ملت: کوروش کرم پور حقیقی در نشست علنی امروز( سه شنبه،6 مردادماه) با تبریک هفته دولت به دولتمردان به ویژه رییس جمهور به عنوان یکی از سوال کنندگان از رییس جمهور، گفت: امید دارم که در عید بزرگ ولایت، عید غدیر دولت و مجلس در خدمت به ملت به درستی انجام وظیفه کنند.

نماینده مردم فیروزآباد، فراشبند، قیر و کارزین در مجلس شورای اسلامی خطاب به روحانی، افزود: همواره حامی دولت از زمان انتخابات تاکنون بوده و هستم؛ امروز دنیا بداند حضور رییس جمهور در مجلس برگ زرینی است از پاسخگویی مسئولان این نظام به مردم که آن را وظیفه خود می دانیم.

وی خطاب به رییس جمهور با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند اگر کالایی به صورت قاچاق وارد کشور شد در انظار عمومی به آتش کشیده شود، گفت: همه ما شنیدیم که معظم له فرمودند که مراد من از قاچاق آن کولبر ضعیف نیست؛ بلکه قاچاق های سازمان یافته بزرگ است؛ آیا بعد از شنیدن از این جملات حرفی باقی می ماند که من نماینده در باب قاچاق و راه مبارزه با آن مطرح نمایم.

این نماینده مردم در مجلس دهم، افزود: آیا دستور قاطع رهبری درباره برخورد قاطع با قاچاقچیان عمده حتی در یک مورد اجرا شده است؛ عدم توانایی دولت در مهار قاچاق کالا و ارز چیست؟ موانع و مشکلات پیش روی شما در جلوگیری از قاچاق کالا و ارز چیست.

کرم پور حقیقی ادامه داد: آقای روحانی! خطر قاچاق کالا جدی است و لازم است با جدیت تمام با آن مبارزه شود؛ لطفا نگویید نمی شود و نمی گذارند؛ از قدرت نظام جمهوری اسلامی صحبت می کنم که به کمک مردم سوریه و عراق می رود و فرزند نامشروع آمریکا و عربستان؛ داعش را شکست می دهد؛ چطور نمی توانیم با قاچاق مبارزه کنیم؟ چگونه صدها کانتینر قاچاق می شود و مسئولی آنها را نمی بیند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی خطاب به رییس جمهور با تاکید بر اینکه معضل بزرگ امروز کشور بیکاری است، تصریح کرد: آیا مبارزه جدی با قاچاقچیان عمده خدمتی بزرگ در جهت ایجاد اشتغال جوانان نیست؟

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار