استاندار فارس گفت:امروز اشتغال دغدغه اصلی تمام مسئولان نظام از جمله رهبر معظم انقلاب و رییس جمهوری است اما تحقق این امر، بدون حضور و مشارکت بخش خصوصی ممکن نیست و همه باید از سرمایه گذار بخش خصوصی حمایت کنیم تا در این راه وارد شود.
کد خبر: ۶۴۹۱۱۱
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۴ 29 August 2018

تابناک فارس به نقل از ایرنا: اسماعیل تبادار، چهارشنبه در ششمین روز از هفته دولت در حاشیه بهره برداری از پروژه های شهرستان مرودشت در جمع خبرنگاران افزود: باید مدت زمان پاسخگویی به تقاضا و استعلام های سرمایه گذاری به حداقل ممکن برسد و تلاش شود تا یک سرمایه گذاری به سرعت به نتیجه برسد.
وی ادامه داد: امروز اشتغال دغدغه اصلی تمام مسئولان نظام از جمله رهبر معظم انقلاب و رییس جمهوری است اما تحقق این امر، بدون حضور و مشارکت بخش خصوصی ممکن نیست و همه باید از سرمایه گذار بخش خصوصی حمایت کنیم تا در این راه وارد شود.
او اظهار داشت: از ابتدای حضورم در استان در کنار نگاه به مسائل مختلف، بیشترین توجه را به مساله تولید و ایجاد اشتغال داشتم و دولت تدبیر و امید نیز از ابتدای روی کار آمدن تا به امروز در پی فراهم کردن زمینه های ایجاد فرصت های شغلی بوده است.
تبادار اضافه کرد: اگر می خواهیم ایجاد یک اشتغال موزون و مناسب را به عنوان ضرورت امروز جامعه شاهد باشیم همه باید طرح های سرمایه گذاری بخش خصوصی را متعلق به خود بدانیم و با دلسوزی آنها را دنبال کنیم.

**بهره برداری از 67 پروژه با 65 میلیارد تومان اعتبار در مرودشت
استاندار فارس با اشاره به بهره برداری از یک هزار و 323 پروژه با 2 هزار و 511 میلیارد تومان اعتبار در هفته دولت امسال در این استان افزود: امروز نیز شاهد بهره برداری از 67 پروژه با 65 میلیارد تومان اعتبار در شهرستان مرودشت بودیم.
تبادار ادامه داد: در کنار بهره برداری از طرح های گازرسانی و توسعه کشت گلخانه ای، یکی از طرح های مهم این شهرستان کارخانه تولید رب گوجه فرنگی است که با سرمایه گذاری 17 میلیارد تومانی و ایجاد 30 فرصت شغلی امروز به بهره برداری رسید.
شهرستان مرودشت در 45 کیلومتری شمال شیراز واقع است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار