شهین باهر در گفتگو با خبرنگاران خبر داد؛
شهردار کلانشهر تبریز از نصب تابلوهایی با عنوان شناسنامه‌های شهدا در ورودی کوچه‌های تبریز خبر داد و گفت: شهرداری تبریز وظیفه خود می داند که برای زنده نگه داشتن هرچه بیشتر یاد و نام شهدا تلاش کند.
کد خبر: ۶۵۰۴۰۷
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۵ 02 September 2018

به گزارش تابناک تبریز، ایرج شهین باهر شهردار کلانشهر تبریز در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به احداث یادمان شهید مدنی در محل شهادت این عالم برجسته، اظهار داشت: با فرمایشات نماینده ولی فقیه در استان و باتوجه به اینکه شهید مدنی یکی از مفاخر استان می باشد، تلاش می کنیم تا در محل شهادت این شهید محراب، یادمانی را احداث نماییم.

وی افزود: تلاش می کنیم تا ظرف روزهای آتی و دراستانه سالروز شهادت دومین شهید محراب، این یادمان آماده بهره برداری گردد.

شهردار کلانشهر تبریز در بخش دیگری از سخنان خود از برنامه اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز برای نصب تابلوهایی با عنوان شناسنامه‌های شهدا در ورودی کوچه‌های تبریز خبر داد و اظهار کرد: امنیت و رفاه امروز کشور نتیجه مجاهدت و فداکاری‌های شهدا و رزمندگان اسلام است و بر این اساس شهرداری تبریز وظیفه خود می داند که برای زنده نگه داشتن هرچه بیشتر یاد و نام شهدا تلاش کند.

شهین باهر با تاکید بر اینکه افزایش سرانه فضای سبز در اولویت های شهرداری تبریز است گفت: تمام تلاش ما بر این است تا سرانه فضای سبز را در شهر خصوصا مناطق کم برخوردار افزایش دهیم و ظرف روزهای آتی نیز یک پارک در محدوده منطقه۱۰ افتتاح خواهد شد.

شهردار تبریز در پایان گفت: همه اقدامات انجام یافته به برکت نظام جمهوری اسلامی است و مسئولین شهری و استانی با محوریت نماینده ولی فقیه در استان با وحدت غیرقابل خدشه خودشان در حال خدمتگزاری می باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :