معاون عمرانی استاندار یزد مطرح کرد
معاون هماهنگی و عمرانی استاندار یزد بر ضرورت توجه هر جه بیشتر در حوزه سرمایه‌گذاری در صنعت گردشگری این استان تأکید کرد.
کد خبر: ۶۵۰۸۴۶
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۴ 03 September 2018

محسن صادقیان  در جلسه ستاد خدمات سفر استان یزد با اشاره به ضرورت توجه هر چه بیشتر در جهت کاهش مشکلات جاده‌های استان یزد، گفت: ایام محرم بیش‌ترین پیک مسافر را در بردارد که دستگاه‌های مرتبط باید در این راستا اهتمام ویژه‌ای داشته باشند تا کمترین حادثه در استان یزد در این ایام رقم بخورد.

وی افزود: تمام تلاش ما این است که در عرصه‌های مختلف دارای برنامه‌ریزی مدونی باشیم که در بیشتر حوزه‌ها موفقیت‌های زیادی حاصل شده است؛ اما در حوزه گردشگری موفقیت آن‌چنانی صورت نگرفته است که در این راستا نیز اقدامات خوبی در دستور کار قرار گرفته است.

معاون هماهنگی و عمرانی استاندار یزد با بیان اینکه تمام تلاش ما این است که در صنعت گردشگری به عنوان دولتی وارد نشویم و در این راستا بخش خصوصی فعال شود، اظهار داشت: درواقع در این زمینه بایستی برنامه‌ریزی‌های مدونی صورت گیرد تا این مهم به خوبی در استان یزد محقق شود که در این راستا ضرورت دارد تا بخش خصوصی وارد میدان شود تا مشکلات این صنعت بیش از بیش کاسته شود.

صادقیان با اشاره به اهمیت مشخص شدن برنامه‌ها در جهت پیشرفت صنعت گردشگری استان یزد، تصریح کرد: در حقیقت اگر مشکلی در حوزه روابط بین‌المللی اتفاق افتد؛ قطعاً آسیب این مشکل استان یزد را نیز دربرمی‌گیرد و این استان بیش‌ترین لطمه را می‌بیند؛ چراکه بیش‌ترین گردشگران استان یزد، اروپایی هستند.

این مقام مسئول با تأکید بر ضرورت توجه هر جه بیشتر در حوزه سرمایه‌گذاری در صنعت گردشگری استان یزد، خاطرنشان کرد: مشکلات حوزه سرمایه‌گذاری گردشگری از اهمیت خاصی برخوردار است و این مهم در اولویت کاری ما قرارگرفته است؛ همچنین در راستای بازآفرینی شهری نگاه اولیه ما دفاتر تسهیل گری در حوزه محلات است که در تلاشیم در تمامی محلات استان این دفاتر مستقر شود تا مشکلات این محلات شناسایی و برطرف شود.

وی بابیان اینکه درصددیم این دفاتر در ۲۰ محله در شهر یزد افزایش یابد، عنوان کرد: فرمانداران بایستی ظرف دو هفته آینده، حداقل یک رویداد فرهنگی را در شهرستان خود معرفی کنند.

معاون هماهنگی و عمرانی استاندار یزد در پایان یادآور شد: قطعاً حضور گردشگران از اهمیت خاصی برخوردار است و درصددیم تا در راستای کاهش برداشت‌های نادرست گردشگران از رویدادهای ایام محرم، نظارت جدی را در دستور کار خود قرار دهیم تا این برداشت‌ها در استان یزد ریشه‌کن شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار