فرمانده انتظامی استان ایلام:
فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه ایران اسلامی همواره معادلات دشمن را بهم زده است، گفت: این امرحاصل هوشمندی رهبرکبیرانقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۶۶۴۸۲۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵ 08 October 2018

به گزارش تابناک ایلام؛ سردار نورعلی یاری در مراسم تودیع ومعارفه فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان اظهار داشت: باحادثه ای که درخوزستان اتفاق افتاد دشمنان انقلاب اسلامی قصدناامنی درکشور،ترویج وجلوه ناامنی درکشور را داشتندکه بنابه تدابیر و دستور مقام معظم رهبری ضربه سنگین درکمترن زمان در پاسخ به وحشیگریهای دشمنان، به آنان وارد شد.

وی با بیان اینکه ملت ما درطول ۴۰ سال امتحان خود را پس داده اند ، افزود: با توجه به ظرفیت خوبی که در استان شکل گرفته با تعامل مسئولین آرامش و امنیت مطلوبی در استان برقرار است .

وی در ادامه با اشاره ذخایرخدادادی کشور، گفت: دشمنان باتحریم ها و تهدیدها قصد تخریب کشور بزرگ ما را دارند که کشور ما دارای ذخایرخدادادی عظیمی می باشدکه باقدرت و اتکا به خداوند متعال در مقابل آنهامی ایستیم وبه هیچ وجه درمقابل آنها زانو نخواهیم زد.

سردار یاری با اشاره به در پیش و رو بودن اربعین حسینی تصریح کرد: ماموریت اربعین مهمترین ماموریت ما در طول سال است که سالانه قریب به ۴میلیون و۳۰۰هزارنفر ورود و خروج را داریم.

وی اضافه کرد: امسال هم قطعا با افزایش این آمار ، امنیت زوار خیلی حائزاهمیت است و مسئولان دست به دست هم دهیم تااین ماموریت بزرگ اربعین حسنی به نحواحسن انجام ودشمنان اسلام را ناامید سازد.

فرمانده انتظامی استان درپایان از خدمات موثر و ثمربخش سرهنگ علی جمالوندی تقدیر و تشکر بعمل آورد و سرهنگ محمد سلیمی زاد رابه سمت فرمانده انتظامی شهرستان منصوب کرد./ح

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار