معاون درمان علوم پزشکی کردستان در گفت‌وگو با تابناک:
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اشاره به اینکه مراکز درمانی استان پس از وقوع زلزله امروز به حالت آماده‌باش کامل درآمده‌اند، گفت: تا این لحظه گزارشی از خسارت جانی زلزله در کردستان نداشته‌ایم و هیچ مصدومی هم بر اثر زلزله به مراکز درمانی استان منتقل نشده است.
کد خبر: ۶۸۳۸۹۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۷ 25 November 2018

هومن قصری در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک کردستان با اشاره به وقوع زلزله ساعتی قبل در کرمانشاه اظهار کرد: طبق گزارش‌های اولیه زلزله تقریباً در همه نقاط استان کردستان احساس شده با این وجود خوشبختانه تا این لحظه گزارشی از خسارت جانی زلزله در استان نداشته‌ایم و هیچ مصدومی هم بر اثر زلزله به مراکز درمانی کردستان منتقل نشده است. 

وی با اشاره به اینکه مراکز درمانی استان پس از وقوع زلزله امروز به حالت آماده‌باش کامل درآمده‌اند، گفت: لازم است شهروندان عزیز کردستانی خونسردی خود را حفظ کرده و در زمان وقوع زمین‌لرزه به توصیه‌های ایمنی که توسط مراجع ذی‌صلاح منتشر می‌شود توجه کنند. 

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان تصریح کرد: مراکز درمانی استان کردستان آماده پذیرش مصدومان احتمالی زلزله کرمانشاه هستند و در صورت اعلام نیاز هم، تیم‌های درمانی دانشگاه علوم پزشکی کردستان به محل اعزام خواهند شد. 

وی با اشاره به تماس حوالی ساعت 21 خود با همکارانش در استان کرمانشاه گفت: در تماسی که با همکارانمان داشتیم اظهار کردند هنوز آماری از مصدومان احتمالی اعلام نشده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار