با حضور سردار اشتری/
با حکم سردارحسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور ، سردار عزیزالله ملکی به عنوان فرمانده جدید انتظامی استان هرمزگان منصوب و طی مراسمی روز چهارشنبه با حضور استاندار هرمزگان و دیگر مسئولین انتظامی و نظامی معرفی شد.
کد خبر: ۶۸۴۰۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۸ 29 July 2015
به گزارش تابناک، با حکم سردارحسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور ، سردار عزیزالله ملکی به عنوان فرمانده جدید انتظامی استان هرمزگان منصوب و طی مراسمی روز چهارشنبه معرفی شد.

 

 درمراسم تودیع ومعارفه فرمانده انتظامی هرمزگان که فرمانده مرزبانی، استاندار هرمزگان و جمعی دیگر ازمسوولان و شخصیتهای سیاسی و انتظامی حضور داشتند همچنین از تلاش ها و زحمات سردار سرتیپ دوم رضا محمدی یگانه فرمانده سابق انتظامی استان هرمزگان قدردانی شد.
 
این استان یک میلیون 578 هزار و 183 نفر جمعیت و مساحتی حدود 68 هزار و 476 کیلومتر مربع مساحت دارای 13 شهرستان، 38 شهر، 38 بخش و 1277 روستا است.
 
هرمزگان از شمال و شمال شرقی با استان کرمان، از شمال غربی و غرب با استان های فارس و بوشهر و از شرق با استان سیستان و بلوچستان همسایه بوده و جنوب آن را آبهای گرم خلیج فارس و دریای عمان به صورت نواری به طول تقریبی 900 کیلومتر در بر گرفته است.
 
سردار اشتری: باید با روحیه جهادی امنیت امروز ایران را حفظ کنیم

 سردار حسین اشتری در این مراسم افزود: با وفاق و همدلی مردم و مسوولان، به برکت خون شهدا و هدایت مدبرانه رهبر معظم انقلاب، امروز ایران کشوری آرام و امنیت آن در مقایسه با دیگر کشورهای منطقه و جهان مثال زدنی است.

وی ادامه داد: همه ما باید با تلاش مضاعف و روحیه جهادی امنیت امروز ایران اسلامی را حفظ کنیم.

اشتری گفت: نیروی انتظامی تمام تلاش خود را در راستای استقرار نظم و امنیت در اقصی نقاط کشور به کار بسته و با اعتماد، همکاری و تلاش و برنامه ریزی، اکنون امنیت خوبی در کشور حاکم است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: توجه ویژه نسبت به ارتقاء هر چه بیشتر شاخص های امنیتی در استان هرمزگان وجود دارد و اکنون هرمزگان از استان های بسیار امن کشور است.

اشتری خاطرنشان کرد: هرمزگان از استان های مرزی کشور با ویژگی ها و حساسیت های خاص بوده که شاخص های امنیتی در آن مطلوب است.

وی افزود: آسیب ها و تهدیدهای خاصی متوجه هرمزگان است؛ از جمله این آسیب ها قاچاق سوخت، مواد مخدر و کالاست که همواره رفع این آسیب ها از دغدغه های مهم مسوولان بوده است.

اشتری ادامه داد: بررسی های آماری نشان از کاهش جرایم در هرمزگان در چهار ماه اول امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال دارد.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: البته کاهش جرایم فقط برعهده نیروی انتظامی نیست و زمینه هایی باید فراهم شود تا برخی جرایم ریشه کن یا کاهش قابل توجهی یابد که از جمله این اقدامات بهبود شرایط اقتصادی و اشتغالزایی بیشتر است.

فرمانده پیشین نیروی انتظامی هرمزگان نیز در این آیین گزارشی از عملکرد سه ساله خود در استان ارایه کرد و گفت: هرمزگان از جمله استان هایی است که در آن وفاق و همدلی خوبی میان مردم و مسوولان وجود دارد.

سردار سرتیپ دوم رضا محمدی یگانه افزود: افزایش نیروی انسانی از 70 درصد به 91 درصد، تجهیز و نوسازی ناوگان عمومی نیروی انتظامی استان، هماهنگی و تعامل خوب با بسیاری از ارگان های استان، کشف 231 تن مواد مخدر معادل 15 درصد کشفیات کشور، کنترل جدی قاچاق سوخت و کاهش آن در استان از اقدامات قابل توجه در این مدت است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از دغدغه های مهم مسوولان در این استان قاچاق کالا و ارز است که ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده در هرمزگان در سال گذشته رقمی معادل دو هزارو 270 میلیارد ریال بود.

در این آیین سردار عزیزالله ملکی به عنوان فرمانده جدید انتظامی هرمزگان معرفی شد.

پیش از این سردار رضا محمدی یگانه فرمانده انتظامی استان هرمزگان بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار