شهردار سنندج خبر داد
شهردار سنندج گفت: در راستای اجرای احکام کمیسیون ماده صد، 6 بنای غیر مجاز مسکونی و تجاری در نقاط مختلف این شهر تخریب شد.
کد خبر: ۶۸۷۵۹۲
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۰ 06 December 2018

به گزارش تابناک کردستان، حشمت الله صیدی در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: در راستای اجرای احکام کمیسیون ماده صد، 6 بنای غیر مجاز مسکونی و تجاری در نقاط مختلف این شهر تخریب شد.

وی گفت: یک طبقه اضافی مسکونی در بلوار ارشاد، سه حیاط منازل مسکونی در محدوده اجرای پروژه کمربندی اسلام آباد و یک سوله در سه راهی دوشان از جمله مواردی بود که شامگاه چهارشنبه نسبت به تخریب آنها اقدام شد.

شهردار سنندج تصریح کرد: همچنین براساس احکام کمیسیون ماده صد، دیوارهای احداث شده توسط افراد سودجو در یک زمین خالی به متراژ هفت هزار متر مربع در محله اسلام آباد تخریب شد.

وی گفت: در راستای جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز تعدادی از بناهایی که به صورت غیرمجاز در سطح شهر احداث شده بود شناسایی و در شهرداری مناطق نسبت به تشکیل پرونده و ارجاع آن به کمیسیون ماده صد اقدام شد.

صیدی افزود: نیروهای اجرائیات مناطق و به صورت ویژه‌تر مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری با نظارت و بازدید از سطح شهر از ساخت هرگونه بنای غیرمجاز جلوگیری خواهند کرد.

وی با تقدیر از حضور عوامل انتظامی و همکاری مراجع قضایی با شهرداری در جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز به شهروندان توصیه کرد به هیچ وجه به افراد سودجو و دلال اعتماد نکنند چون با تمام توان با ساخت و سازهای غیرمجاز برخورد قاطع شده و اینگونه بناها تخریب می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
همشهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
ضمن تشکر از اقدام جدی و قطعا موثرشهرداری لطفا فکری هم به حال ساخت و سازهای غیرمجاز خیابان بروجردی از بنگاه غیرمجاز ساخته شده در وسط کوچه ، مغازه های ساخته شده در منازل سازمانی آموزش و پرورش فروخته شده و.... بفرمایند
شهروند از بانه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
کاش شهردار شهر بانه هم از ایشان درس میگرفتند.وضعیت ساخت و سازهای بدون پروانه و همچنین تخلفات خارج از پروانه ساختمانی بسیار وحشتناک و نگران کننده است.شهردار و اعضای شورای شهر هم در نهایت بی خیالی به سر میبرند.شهرداری بانه برای اداره شهر و کسب درامد، در حال شهر فروشی است.پروژههای با تخلفات حدود 2000 متر مربعی هم در حال فعالیت هستند.چون ناظر پروژه کارمند شهرداری و عضو شورای شهر هستند.و بسیاری تخلفات دیگر.
امیدوارم نهادهای نظارتی و بازرسی استانداری از خواب غفلت بیدار شوند و فکری به حال این وضعیت آشفته بنمایند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار