پاسخی به ناآشنایی که ادعای آشنایی می کند!
عملیات کربلای 4 و کربلای 5 را که با فاصله ده روز انجام شد، را باید آغاز یکسری عملیات ها دانست که جنگ را به تعیین تکلیف زودتر هدایت می کرد، این عملیاتها که در منطقه عمومی اروندان بایستی صورت می گرفت مقدمه فشار های بین المللی ایران بر مجامع جهانی، برای فشار بر صدام جهت به رسمیت شناختن حقوق ملت ایران دانست.
کد خبر: ۶۹۶۷۲۷
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۴ 29 December 2018

تابناک رضوی: اگر چه در مرحله اول این مجموعه عملیاتها بواسطه ظلم اطلاعاتی و کمک های ایالات متحده آمریکا (اطلاعات ماهواره ای) و ستون پنجم سازمان مجاهدین خلق و خیانت برخی عناصر نفوذی منجر به تلفات سنگین گردید اما نقل قول طاهری اصفهانی در خصوص تاکید شخص خاصی بر ادامه و اجرای عملیات گویای مطالب مهمی است.

 

مجموعه عملیات های اروندان و دستاوردهای بعدی که از دل کربلای چهار حاصل شد، سرنوشت آینده جنگ را رغم زد و باعث شد ما در کربلای پنج یکی از بزرگترین پیروزی ها را به دست آوریم و پس از آن در خصوص فاو و آینده جنگ دست پیروز را داشته باشیم و صدام را مجبور به آمدن پای میزی کردیم که عزت ایران را به دنبال داشت.

جناب استاد همه چیز دانی که اخیرا برای پوشاندن تحلیل های پوچ خود اقدام به فرافکنی ها نموده لازم است چند مطلب را بداند:

 

۱. تاریخ نظامی با قضاوت نظامی دو نوع تخصص است. اگر کسی در راویت و تاریخ نویسی جنگ تخصص دارد ولی تخصص نظامی ندارد نمی تواند در باره عملیاتهای جنگ قصاوت کند!

 

۲. آمار شهدا در هردو عملیات کمترازپنج هزار است که در خط درگیری کمتر از سه هزار است و بقیه درپشت جبهه بوده.

 

۴. سالهای پایان جنگ همه چیز را بر روی ایران بسته بودند

 

۳. قصد امریکا وکشورهای خلیچ فارس ادامه یک جنگ بی پایان بوده است. جنگی بنام آتش بس و مرزهای بلاتکلیف وسرشاخ نگهداشتن ایران و عراق برای سالهای طولانی. ۴.عملیات کربلای چهار وپنج پس ازفاو طرح نقشه آنها را بهم ریخت. اگر کربلای چهار صورت نمی گرفت کربلای پنج هم که درهمان مکان و پس از ده روز بعد صورت گرفت انجام نمی شد و دشمن قبل از صدور قطعنامه 598 به فاو حمله می کرد وایرا ن با دست خالی وبدون تعیین تکلیف مرزها باید سر میز مذاکره می نشست.

 

۵.اینها قضاوت های نظامی است متخصصان نظامی باید مباحثه کنند نه کسانی که هیچ گونه تخصص نظامی ندارند!

و......

بی شک تاریخ گواه بر خدمت کهنه سربازان و خیانت برخی سیاسان خواهد بود!

در پایان جناب دکتر کاملا آشنا؛

 

سخن دان پرورده پیر کهن بیندیشد، آن گه بگوید سخن                            

                         مزن بی تأمل به گفتار دم نکوگوی، اگر دیرگویی چه غم

 

منبع : تابناک

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار