فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: پلیس در بخش برقراری نظم، انضباط و امنیت و خنثی‌سازی هرگونه توطئه دشمن، با اتخاذ اقدامات پیش‌دستانه و پیشگیرانه تلاش می‌کند که توطئه‌ها را قبل از اینکه به نتیجه برسد، خنثی کند.
کد خبر: ۶۹۸۴۷۷
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۱ 02 January 2019

به گزارش «تابناک تهران»؛ سردار «حسین رحیمی» رئیس پلیس پایتخت در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، اظهار داشت: پلیس جمهوری اسلامی ایران خود را سرباز ولایت و گوش به فرمان ولی امر می‌داند.

وی افزود: طبیعتاً پلیس در بخش برقراری نظم، انضباط و امنیت و خنثی‌سازی هرگونه توطئه دشمن، با اتخاذ اقدامات پیش‌دستانه و پیشگیرانه تلاش می‌کند که توطئه‌ها را قبل از اینکه به نتیجه برسد، خنثی کند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: ما طی این سال‌ها این ادعا را اثبات کرده‌ایم؛ همچنان که در دی‌ماه سال گذشته و خردادماه و تیرماه امسال دشمن برنامه‌ریزی‌های مفصلی انجام داده بود، اما با تدبیر و حضور گسترده پلیس، این موارد خنثی شد.

رئیس پلیس تهران تصریح کرد: دشمن بداند اولین نهادی که وارد صحنه خنثی‌سازی فتنه و توطئه علیه نظام و انقلاب اسلامی خواهد شد، ناجا خواهد بود.

سردار رحیمی با یادآوری تلاش‌های مداوم دشمن برای ضربه زدن به انقلاب و نظام اسلامی، به اقدامات پیشگیرانه پلیس برای مقابله با هرگونه تهدید اشاره و تأکید کرد: پلیس قطعاً اقدامات لازم را برای مقابله با هر اقدام خرابکارانه‌ای انجام می‌دهد.

وی اظهار داشت: دشمن مطمئن باشد که با اشراف کامل فرزندان ملت، هرگونه اقدامی قبل از عملیاتی شدن با برخورد قاطع پلیس مواجه خواهد شد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه تا زمانی که مردم پای این انقلاب و نظام هستند، مشکلی برای کشور پیش نخواهد آمد، عنوان کرد: به مردم عزیز توصیه می‌کنم که پشت سر ولایت و گوش به فرمان ولی امر باشند تا به کشورشان آسیبی وارد نشود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار