با برگزاری رویداد استارتاپی سامیکس صورت گرفت
رویداد ملی استارتاپی و کارآفرینی سامیکس عصر امروز در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.
کد خبر: ۷۰۷۲۴۸
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۱ 24 January 2019

به گزارش «تابناک تهران»؛ رویداد ملی استارتاپی و کارآفرینی سامیکس عصر امروز با حضور ۲۵۰ تیم استارتاپی در مرکز همایش‌های دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

این رویداد با همکاری شتاب‌دهنده فارابی دانشگاه شهید بهشتی و شرکت ایرانسل با هدف رشد ایده‌ها، پرورش استارتاپ‌ها، ساخت کمپانی‌ها و بازارهای در حال توسعه برگزار شد.

در این رویداد استارتاپ‌هایی از شهرهای شیراز، اصفهان و تهران شرکت کردند که ۱۰ تیم به عنوان تیم برگزیده انتخاب شدند و در پایان استارتاپ برتر کشور معرفی شد.

در این رویداد نماینده‌ای از هر تیم استارتاپی به مدت سه دقیقه درباره ایده این استارتاپتوضیحاتی ارائه داد.

کورش پرند رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی در این رویداد گفت:شتاب‌دهنده فارابی در دانشگاه شهید بهشتی مستقر است که عملیات مختلف دانشگاه در حوزه‌های مالی از سوی این شرکت انجام می‌شود و شرکت دیگری به نام هاب به عنوان قطب اصلی فناوری اطلاعات دانشگاه امور فناوری اطلاعات ما را ا نجام می‌دهد.

وی با اعلام خبر خوشی برای استارتاپ‌ها گفت: شرکت هاب برنامه‌ریزی کرده تا در انتهایسال ۹۷ و ابتدای سال ۹۸ از پنج استارتاپ در این حوزه حمایت کند.

در حاشیه این رویداد میزگرد تخصصی چالش‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری خارجی در ایران برگزار شد. همچنین از پلت‌فرم بازاریابی دیجیتال رونمایی و از ریاست پیشین مرکز کارآفرینی و رشد واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی تقدیر شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار