امام جمعه موقت ایلام؛
امام جمعه موقت ایلام گفت: انقلاب اسلامی هم اکنون با رهبری مقام معظم رهبری و تبعیت مردم از معظم له در اوج اقتدار قرار دارد و امروز در منطقه و دنیا حرف های زیادی را برای گفتن دارد
کد خبر: ۷۰۷۴۹۷
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۴ 26 January 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ حجت الاسلام وعد مرادبیگی در خطبه های نماز جمعه شهر ایلام اظهار داشت: چهلمین سالگرد انقلاب در پیش بوده و بطور قطع امسال با توجه تهدیدات دشمنان از حساسیت ویژه ای برخوردار است و مردم با حضور در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ دشمنان را خواهند داشت.

وی تصریح کرد: دشمنان گفته بودند مردم ایران چهلمین سالگرد انقلاب را نظاره گر نخواهند شد ولی به کوری دشمنان باشکوه تر از سال های گذشته پیروزی انقلاب را جشن خواهیم گرفت.

خطیب جمعه ایلام ادامه داد: دشمن می خواهد مردم را ناامید کند تا در مواقع ضروری و بخصوص در جشن 40 سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در صحنه حضور نداشته باشند، البته به لطف خداوند از این پیچ تاریخی عبور می‌کنیم و در جشن پیروزی انقلاب با حضور مردم مشت محکمی بر دهان دشمنان انقلاب خواهیم زد.

حجت الاسلام مرادبیگی با اشاره به اینکه دشمنان در طول چهل سال گذشته فقط تحریم و تهدید کرده اند، عنوان کرد: ایران در تمامی بخش های علمی، هسته ای، نظامی جزو 15 کشور و قدرت برتر دنیا است و خود غربی ها هم به این قضیه اعتراف کردنده اند.

وی بیان داشت: انقلاب اسلامی انفجار نور بود، امروزه تمامی ملت های دنیا به تاثیرپذیری از انقلاب اسلامی در مقابل ستمکاران ایستاده اند، در فرانسه، لبنان، یمن، عراق، سوریه و ... امروز شاهد تاثیر پذیری انقلاب در بین مردم جهان هستیم.

امام جمعه موقت ایلام تاکید کرد: انقلاب اسلامی با رهبری امام راحل مسیر تاریخ دنیا را عوض کرد، انقلابی بود که اوج معنویت با اسلام ناب محمدی (ص) در جهان ار منور کرد.

مرادبیگی اظهار داشت: انقلاب اسلامی هم اکنون با رهبری مقام معظم رهبری و تبعیت مردم از معظم له در اوج اقتدار قرار دارد و امروز در منطقه و دنیا حرف های زیادی را برای گفتن دارد و بحران های منطقه بدون ایران حل شدنی نیست.

وی گفت: نفوذ سیاسی کشورمان در منطقه باعث شده خود غربی ها اعتراف کنند بدون حضور ایران هیچ مشکلی در این منطقه حل نمی شود.

امام جمعه موقت ایلام همچنین با اشاره به ایام فاطمیه اظهار کرد: سیره حضرت فاطمه (س) بهترین الگو برای سبک زندگی مردم کشورمان به شمار می رود، این بانوی بزرگوار نمونه یک انسان کامل و الگویی تمام عیار برای بانوان ایران اسلامی و زنان مسلمان جهان است.

مرادبیگی افزود: مبارزه با قاچاق کالا برای اشتغال و رونق تولید کشور ضروری است، مقام معظم رهبری همواره بر اقتصاد مقاومتی و توجه به ظرفیت‌های داخلی و پتانسیل جوانان تاکید دارند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار