امام جمعه پارس آباد گفت: خیرین و نیکوکاران این شهرستان در آزادسازی زندانیان مالی و جرایم غیرعمد پیشقدم هستند.
کد خبر: ۷۱۶۱۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۶ 04 August 2015
به گزارش روز سه شنبه ایرنا، حجت الاسلام سید سعید رشادی در جلسه انجمن حمایت زندانیان پارس آباد افزود: این انجمن با وجود نوپا بودن کارهای بزرگی برای جلب مشارکت های مردمی و کمک به زندانیان مالی بدون قصد و خانواده این قشر کرده است.
وی با قدردانی از تلاش های مدیر عامل انجمن حمایت زندانیان پارس آباد افزود: مردم به خصوص کسانی که دارای تمکن مالی هستند نباید این نهاد غیردولتی را در اجرای صحیح و موفق برنامه ها تنها بگذارند بلکه باید با حمایت جدی و فعالانه خود این انجمن را در کمک به زندانیان و محکومان مالی و خانواده ها و فرزندان زندانیان و نیل به اهداف خداپسندانه مساعدت کنند.
وی اضافه کرد: کمک به افراد نیازمند و گرفتار از تاکیدات دین مبین اسلام و جزو آداب و سننن خوب و پسندیده ما ایرانیان است.
وی با اشاره به نقش انجمن حمایت زندانیان در کاهش آسیب ها اجتماعی، ادامه داد: بهتر است برای این انجمن مردم نهاد منبع درآمد پایدار تعریف شود.
نماینده مردم شهرستان های پارس آباد و بیله سوار در مجلس شورای اسلامی هم با بیان اینکه فرزندان و خانواده های زندانیان از آسیب پذیرترین اقشار جامعه محسوب می شوند، گفت: کمک به خانواده های بی بضاعت و نیازمند زندانیان، تاثیر زیادی در کاهش میزان وقوع جرم در جامعه دارد.
حجت الاسلام حبیب برومند بر ضرورت ایجاد فرصت های شغلی برای محکومان مالی بدون قصد تاکید کرد و افزود: هم اکنون صدها نفر از مددجویان و زندانیان رای بازاستان با کمک مرکز اشتغال زندانیان پارس آباد مشغول کار و فعالیت و کسب درآمد هستند.
پارس آباد در شمال استان اردبیل ودر منطقه مرزی با جمهوری آذربایجان واقع است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار