جانشین قرارگاه حضرت ابوالفضل(ع) خوزستان:
جانشین قرارگاه حضرت ابوالفضل(ع) خوزستان گفت: کار ترمیم سیل‌بندهای بامدژ با حضور گروه‌های جهادی در حال انجام است و خوشبختانه روستاهای بامدژ را با اقداماتی که صورت گرفته خطر سیل تهدید نمی‌کند.
کد خبر: ۷۲۹۲۱۴
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۱ 27 March 2019

سردار علیرضا هاتف جانشین قرارگاه حضرت ابوالفضل استان خوزستان درباره آخرین وضعیت سیل‌بند روستاهای مسیر بامدژ، اظهار کرد: شرایط اضطراری بامدژ در حال حاضر در حال مهار است و شاهد حضور گروه‌های جهادی متعدد و تهیه مصالح ساختمانی، ابزارآلات و ماشین‌آلات مورد نیاز از سوی آن‌ها و مسؤولان سپاه، اداره کل مدیریت بحران استانداری و دیگر دستگاه‌های اجرایی هستیم.

وی افزود: طلاب حوزه‌های علمیه، بسیجیان و اقشار مختلف مردم از لحظه‌ شنیدن آسیب دیدن سیل‌بند بامدژ در این محل حاضر شده و در حال کمک برای رفع مشکلات هستند.

سردار هاتف گفت: خوشبختانه روستاهای بامدژ را با اقداماتی که صورت گرفته خطر سیل تهدید نمی‌کند و تنها یکی از سیل‌بندها که سد جلوی زمین‌های کشاورزی است نیاز به بهسازی دارد که فکر می‌کنم تا امشب کار آن تکمیل شود.

وی ادامه داد: با یاری مردم و گروه‌های جهادی مشکلی از بابت تعداد نیرو نداریم و فقط به‌دنبال تکمیل مصالح هستیم تا کار به پایان برسد.

 

منبع: فارس

برچسب ها: سیل بند بامدژ
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار